امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۶۶
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تمامی هیئت های ورزشی باید با استفاده از تجربیات دیگران برای ر رشته ورزشی برنامه داشته باشند.

 به گزارش مداح نیوز از مشهدمقدس، کوروش صبوریان در مجمع انتخابی هیئت کبدی خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه ورزش کبدی نیروی متخصص و نخبه کم ندارد. به توعی می توانیم بگوییم این رشته از مشهد شروع به گسترش در کشور کرد.

وی افزود: در دوره ای تیم ملی از بازیکنان مشهدی تشکیل می شد اما بعدها حضور ما در این رشته کمرنگ تر شد.

صبوریان خاطرنشان کرد: جابجایی ها و برخی عدم ثبات ها سبب شد تا سرعت پیشرفت این رشته کند شد انتقادی که من به برخی از هیئت های ورزشی دارم عدم استفاده از تجربیات مدیران قبل خود است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: باید از تجربیات گذشتگان و افراد شاخص هر رشته استفاده کرد معنایی ندارد که خودمان بخواهیم همه راه ها را امتحان کنیم.

وی ادامه داد: حوزه کار هیئت ورزشی فقط مشهد نیست از شهرستان ها غفلت نکنید همچنین بانوان باید به اندازه آقایان در برنامه ها دیده شود.

صبوریان افزود: از هیئت های دارای برنامه حمایت میکنیم همچنین هر هیئتی که بخواهد با سایر ارگان ها و نهادها وارد ارتباط و تعامل شود در جهت پیشبرد برنامه های خود قطعا پشتیبانش خواهیم بود.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین