امروز : جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
۰۲:۵۵
کد خبر: ۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۰۶۰
رئیس فدراسیون کبدی:
رئیس فدراسیون کبدی کشورمان گفت: برای رسیدن به سطوح جهانی و بین المللی باید به سیستم آموزشی توجه ویژه داشت همچنین باید همگانی شود.
به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس، عباس خواجه اورسجی در مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری منظم و به‌هنگام مجمع اظهار کرد: اساس کار در هیئت استان همدلی است اگر هیئت خراسان رضوی یک دل نباشند به سطوح برتر کشور و بین الملل نخواهند رسید.

وی افزود: عمدتاً در استان‌ها وقتی رئیس هیئت تغییر می‌کند جبهه گیری هایی صورت می‌گیرد و همکاری خود را با هیئت قطع می‌کنند، به تنهایی به اهدافی که داریم نخواهیم رسید.

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین استراتژی های که در فدراسیون در نظر داریم و باید در استان‌ها نیز رعایت شود تعامل و ایجادتعادل در سیستم آموزشی است، سرفصل های جدیدی برای یکنواخت شدن آموزش در سطح کشور برنامه‌ریزی کردیم که به استان‌ها ارائه می‌شود.

اورسجی بیان کرد: مسابقات که در سنندج برگزار شد نشان داد سطح کبدی پایین است و مهمترین دلیل آن تعریف نکردن مربیان طراز اول است و در سیستم مبتدی تیم می‌دهند.

وی افزود: استعدادیابی باید مورد توجه قرار بگیرد برای نتیجه گرفتن در سطح بین‌المللی و جهانی باید از پایه نوجوانان و جوانان شروع کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان خاطر نشان کرد: اگر هر استانی در همگانی کردن این رشته اقدامات و فاکتورهای لازمی داشته باشد و خانه کبدی تاسیس کند تاتامی و البسه و کفش ورزشی از فدراسیون دریافت می‌کند،تمام تمرکر رئیس هیئت نیز نباید در مرکز باشد و باید در تمام سطح استان فعالیت انجام شود بی توجهی به مناطق محروم و شهرستان ها سبب از بین رفتن ظرفیت و پتانسیل این مناطق می‌شود.

اورسجی عنوان کرد: باید در اعزام ها و مسابقات داخل استانی شایسته سالاری حاکم شود و عدالت در سطح ورزش برقرار شود همانطور که در انتخابی تیم ملی و اعزام ها این موارد رعایت می‌شود، تمام استان باید تلاش کنند تا خراسان رضوی را در جایگاه که درشان این استان است برسد، خراسان رضوی مهد رشته هایی مانند کبدی کشتی چوخه است پس انتظارات از این استان بیشتر است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین