امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۵:۰۳
کد خبر: ۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۷۹
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی:
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از رایزنی برای پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه امام رضا(ع) ویژه هواداران و علاقمندان خبر داد.

 به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس به نقل از روابط‌عمومی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، مهدی برادران طی نشستی با حضور مسئولان کمیته‌ها در محل اتاق جلسات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مجمع سالانه هیأت و سلسله جلسات گذشته، انتظار است در سال جدید فوتبالی استان بتوانیم با حداکثر توان در جهت بهبود وضع موجود تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: باید تمامی برنامه‌های مدوّن هیأت چه در حوزه‌های آموزشی و چه اجرایی به‌صورت کیفی پیاده‌سازی شود و معتقدیم با وجود همه کاستی‌های مادی می‌توان با تعامل صحیح و درک متقابل به نتایج خوبی دست یافت.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به شور و هیجان فوتبال‌دوستان در آستانه مسابقات جام جهانی 2018، گفت: در همین راستا پیگیری‌های متعددی انجام داده‌ایم تا به اقتضای شرایط بتوانیم اقدامات مطلوبی برای هواداران و مردم داشته باشیم که یکی از این اقدامات با همکاری آستان قدس رضوی در زمینه پخش مسابقات جام‌جهانی در ورزشگاه فوق‌مدرن امام رضا(ع) است.

برادران ادامه داد: علاوه بر رایزنی‌ها و پیگیری مستمر این موضوع، سعی داریم برنامه‌های متنوعی در سطح استان داشته باشیم تا از این موقعیت بتوانیم بهترین فضا را جهت تزریق شور و نشاط برای مردم و فوتبال‌دوستان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان، دوره مربیگری A آسیا با حضور پیشکسوتان و چهره‌های شاخص فوتبال در مشهد برگزار می‌شود گفت: این دوره حدود 10 روز تا دو هفته به انجام می‌رسد که قرار است از حضور این چهره‌ها نیز در ابعاد مختلف بهره‌مند شویم. یکی از برنامه‌های ما، برگزاری کارگاه آنالیز مسابقات جام‌جهانی با رویکرد آموزشی است تا از این مسیر سطح توانمندی تحلیل فوتبال مربیان ارتقا یابد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر همواره سعی کرده‌ایم تا بهترین خروجی ممکن را برای تمامی رده‌های فوتبال و فوتسال استان رقم بزنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردیم امّا بی‌تردید یک دست صدا ندارد و باید همه ارکان استان همگرا و منسجم عمل کنند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین