امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۰۷:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶
تعداد بازدید: ۹۵۳۳
لیست آرزوهای یک وزیر صهیونیست!
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مطرح کردن آرزوی خود برای سکونت داده‌شدن در ایتالیا و سوئیس توسط حضرت موسی (ع)، ابراز امیدواری کرد حکومت ایران هرچه سریعتر دود شود!
به گزارش سرویس بین الملل مداح نیوز، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای ضد ایرانی مدعی شد توافق هسته‌ای ایران، تفاوتی با توافق مونیخ ندارد اما تل‌آویو نیز تمایلی به جنگ با ایران ندارد.

لیبرمن در گفت‌وگو با رسانه‌های روسی با ادعای اینکه کشورهای غربی ضعیف و خسته نتوانستند در برابر «اسلام رادیکال» نتوانستند مقاومت کنند، گفت: «همانطور که آن زمان با هیتلر مواجه شدند، اکنون نیز با یک ایران (مسلح به سلاح) هسته‌ای روبه‌رو خواهند شد».

امیدوارم رژیم ایران دود شود!

به نوشته روزنامه «کومرسانت» وی با بیان اینکه تل‌آویو نمی‌خواهد به ایران حمله کند، افزود: «تمام جنگ‌هایی که اسرائیل انجام داده، بر او تحمیل شده بود. اما ایران هولوکاست را انکار می‌کند و موشک‌های بالستیکی را رونمایی می‌کند که روی آن با عبری نوشته اسرائیل باید از روی زمین محو شود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از روسیه خواست تا به این مواضع، واکنش مناسبی نشان دهد، ژست انسان‌دوستانه‌ای به خود گرفته و مدعی شد: «ما مردم ایران را دشمنان خود نمی‌دانیم. مشکل ما به رژیم آنهاست. امیدوارم این رژیم هرچه سریعتر دود و ناپدید شود تا بتوانیم مجددا با ایرانی‌ها به روابط عادی بازگردیم».

لیبرمن با گریز به بحران سوریه، مدعی شد «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور یک «جنایتکار جنگی» است اما تل‌آویو قصد ندارد در امور داخلی آنها مداخله کند.

کاش موسی (ع) یهودیان را به اروپا می‌برد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا تل‌آویو جایگزینی برای اسد در سوریه در نظر دارد، مجددا حضرت موسی (ع) را به ارتکاب اشتباه متهم کرده و افزود: «ما همسایگان خود را انتخاب نمی‌کنیم. در حقیقت ما شانس بدی داشتیم که چنین همسایگانی داریم. به گمانم موسی با آوردن ما به خاورمیانه به جای ایتالیا یا سوئیس، اشتباه استراتژیکی مرتکب شد!»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد وضعیت بد و نابسامان زندگی مردم غزه بدان دلیل است که سران فلسطینی و حماس، به جای تمرکز روی بهبود اوضاع این منطقه، با موشک، بمب و حفر تونل به اسرائیلی‌ها حمله می‌کنند.

لیبرمن در تلاش برای توجیه بمباران غزه و کشتار فلسطینیان، گفت: «اگر هر یک از همسایگان روسیه با موشک به آنها حمله می‌کردند یا قصد شکستن مرزهای آنها را داشتند، روسیه چه اقدامی انجام می‌داد؟ وقتی آنها حکومت اسرائیل را نقض می‌کنند، ما نیز چاره‌ای جز اقدام نداریم».

جامعه عرب مشکل منطقه است، نه اسرائیل!

وی با ادعای اینکه «بهار عربی» نشان داد مناقشات فلسطین-اسرائیل هیچ ربطی به مشکلات غرب‌آسیا ندارد، اظهار داشت: «چه اتفاقی در حال رخ دادن در لیبی، عراق، یمن و سودان است؟ صدها هزار نفر کشته می‌شوند. (تلفات) درگیری اسرائیل و فلسطین حتی 1 درصد خونریزی‌ها در خاورمیانه نیست. مشکل اسرائیل نیست، مشکل جامعه عرب است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تلاش برای منحرف کردن اذهان از اشغال سرزمین فلسطین و کشتار هر روزه‌ی مردم آن، مدعی شد: «دو کشور اسلامی بدون رابطه اسرائیل، را که با هم درگیر نباشند به من نشان دهید. عربستان با ایران، قطر با امارات و سودان جنوبی با سودان درگیر است، سوریه و لیبی هم درگیری‌های داخلی دارند».

انتهای پیام/


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین