امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۲۰:۴۹
کد خبر: ۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۷۴
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران خراسان رضوی در سه‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شش درصد بیشتر صدقات به کمیته امداد پرداخت کردند.

 به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس، سلمان دانشور، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای فروردین تا نیمه خرداد امسال بیش از چهار میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان صدقه به‌صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و در امور مربوط به مددجویان و اقشار نیازمند هزینه شده است.
وی با اعلام اینکه پرداخت صدقه به‌صورت سنتی و فیزیکی، پیامکی و اینترنتی انجام می‌شود بیان کرد: مردم خراسان رضوی سال گذشته بیش از ۲۱ میلیارد تومان صدقه به کمیته امداد پرداخت کردند که فقط در سه‌ماهه نخست ۹۶ بیش از چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان جذب شد.
دانشور اظهار کرد: اکنون در خراسان رضوی ۱۶ هزار و ۱۹۰ صندوق سایز بزرگ، دو هزار و ۲۸۵ صندوق سایز متوسط نصب و ۵۲۳ هزار و ۸۳۵ صندوق سایز کوچک در بین مشترکین خانگی توزیع‌شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی خراسان رضوی بابیان اینکه صدقات جذب‌شده از هر محل، صرف امور نیازمندان همان محل می‌شود گفت: از صدقات جمع‌آوری‌شده ۴۰ درصد در بخش حمایت و سلامت خانواده، ۱۰ درصد در امور درمانی، ۳۰ درصد در بخش مسکن، ۱۰ درصد در تعامل با خیریه‌ها و امور نیکوکاری و ۱۰ درصد برای آموزش هزینه می‌شود.
وی با اعلام اینکه در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه شاهد شش درصد رشد هستیم یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تبلیغات سوء علیه این نهاد توسط رسانه‌ها و شبکه‌های معاند، خوشبختانه شاهد افزایش اعتماد عمومی و مشارکت‌های مردمی نسبت به کمیته امداد هستیم.
دانشور گفت: نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت صدقه با ارسال پیامک خالی به کد ۸۸۷۷ به‌صورت پیامکی اقدام و یا با شماره‌گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود صدقه پرداخت کنند.

انتهای پیام


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین