امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۸۶
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران در خراسان رضوی به‌منظور اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد بیش از چهار میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
 به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس، حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بابیان اینکه اطعام نیازمندان و مددجویان با مشارکت نیکوکاران و به‌صورت داوطلبانه انجام می‌شود گفت: از ابتدای امسال تا ۱۶ خرداد ۹۷ بیش از چهار میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان مشارکت مردمی در امور اطعام نیازمندان هزینه شد که این رقم در مقایسه با سه‌ماهه نخست سال گذشته با رشد ۱۱۹ درصدی، عدد دو میلیارد و ۳۷ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: برنامه اطعام نیازمندان به‌صورت اهدای سبد کالا، توزیع غذای گرم و پذیرایی در وعده افطار و سحری بوده است که در اماکن مختلف مانند مساجد، تالارها و حسینیه‌ها و با رعایت کرامت خانواده‌های مددجو انجام‌شده است.

آسوده افزود: در برنامه اطعام خانواده‌های مددجو و نیازمند سعی شده تا همه خانواده‌ها از حداقل یک وعده‌غذای گرم یا سبد کالا بهره‌مند شوند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد مشارکت‌های مردمی جذب‌شده را با رعایت موازین شرعی و طبق نیت خیرخواهانه نیکوکاران هزینه و مصرف می‌کند و به‌هیچ‌وجه تصرف در آن و یا انتقال به بخش دیگر را ندارد.

انتهای پیام


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین