امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۲۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به معرفی ۱۰۲۴ طرح صنعتی و تولیدی استان جهت رونق تولیدو اشتغال فراگیر به بانک‌های آذربایجان شرقی گفت: از ۲۱۴ میلیارد تومان معرفی شده به بانک، ۳۲ قرارداد با مبلغ ۶.۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 به گزارش مداح نیوز از آذربایجان شرقی، میراحد حسینی در جلسه شورای اشتغال آذربایجان شرقی با اشاره به معرفی 1024 طرح صنعتی و تولیدی استان جهت رونق تولید و اشتغال فراگیر به بانک‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: از 214 میلیارد تومان معرفی شده به بانک، 32 قرارداد با مبلغ 6.8 میلیارد تومان پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه بانک‌های سپه، صادرات، تجارت و ملت عملکرد صفر در پرداخت تسهیلات دارند افزود: بانک‌های توسعه تعاون و کشاورزی هم عملکرد ضعیفی نسبت به سهمیه معرفی شده دارند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، سهم بخش‌های مختلف را یادآور شد و گفت: در این تسهیلات، کشاورزی 45 درصد، صنایع کوچک 10 درصد و بقیه با درصدهای مختلف مشخص شده است که تلاش می‌کنیم سقف این تسهیلات تکمیل شود.

شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر هم در این جلسه با تاکید بر اینکه باید شرکت‌های دانش بنیان نیز در تسهیلات این طرح سهم داشته باشند افزود: وعده داده شده بود که برای شرکت‌های دانش بنیان با 8 درصد تسهیلات پرداخت شود که باید در اولویت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات طرح رونق تولید و اشتغال فراگیر با سود 18 درصد پرداخت می‌شود که باید یارانه 10 درصدی به بخش دانش بنیان برای وام 8 درصد به سرعت ابلاغ شود خاطرنشان کرد: دولت در قانون بودجه سال 96 بیش از 1000 میلیارد یارانه تسهیلات تصویب کرده و باید این یارانه به افراد واجد شرایط پرداخت شده و بانک‌ها متقاضیان را سردرگم نکنند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین