امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۹۷۲۵
ا‌نهدام یک تیم تروریستی ‌در اشنویه/‌۷ ‌تروریست‌ کشته و زخمی شدند
به گزارش سرویس سیاسی مداح نیوز،در اطلاعیه مهم قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) آمده است: رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در شامگاه مورخه 18 خردادماه پس از کسب اطلاع از نفوذ یک تیم مسلح از عناصر گروهک‌های تروریستی وابسته به ایادی استکبار جهانی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در منطقه مرزی اشنویه، نسبت به انهدام تیم مذکور اقدام نمودند که در نتیجه آن، تعداد 7 نفر از عناصر گروهک تروریستی ضدانقلاب کشته و زخمی شدند.

این اطلاعیه افزوده است: عناصر تیم مذکور به‌تبعیت از دستور سران گروهک‌های تروریستی، در شمال عراق با برنامه‌ریزی دقیق جهت اقدامات تروریستی و ضدامنیتی قصد نفوذ به داخل کشور را داشتند که با آمادگی و هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از نفوذ به داخل منطقه ناکام مانده و ‌در منطقه مرزی اشنویه به‌طور کامل منهدم شدند.

براساس این اطلاعیه در این عملیاتی، نیروهای خودی هیچ‌گونه تلفاتی نداشته و همه آنها صحیح و سالم به پایگاه‌های خود بازگشتند.

این اطلاعیه افزوده است: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به گروهک‌های وابسته به ایادی استکبار جهانی هشدار می‌دهد، از اقدامات پلید و تروریستی خود دست برداشته و ملعبه دست دشمنان جمهوری اسلامی ایران نگردند که در غیر این صورت در هیچ جایی از امنیت برخوردار نبوده و نسبت به تعقیب و انهدام آن‌ها اقدام خواهد شد

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین