امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۸۹
همزمان با ایام نوروز و به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی انجام شد
به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، بیش از یک میلیون و 300هزار نفر از زائران امام مهربانی ها حضرت رضا علیه السلام در قالب برنامه «به رسم امام» از خدمات آستان قدس رضوی در پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام بهره مند شدند.

به گزارش مداح نیوز به نقل از ستاد خبری طرح استقبال از بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، به مناسبت ایام نوروز و به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه استقبال و بدرقه زائران حضرت رضا علیه السلام تحت عنوان به رسم امام در مبادی ورودی شهر مقدس مشهد همچون راه آهن، فرودگاه وپایانه های مسافربری برگزار شد.

یکی از این مبادی ورودی نیز، پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام بوده که با همکاری بسیار خوب سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از تاریخ 27 اسفند ماه نیز فعالیت آن آغاز شده و تا تاریخ سیزدهم فروردین ماه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد نیز خدمت رسانی به زائرین حضرت رضا علیه السلام انجام شد.

در طی مدت برگزاری ، در مجموع یک میلیون و 300 هزار نفر از از زائران امام مهربانی ها از این برنامه بهره مند شده اند که 600هزار نفر به صورت مستقیم و 700 هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم از این خدمات استفاده کرده اند.همچنین، در هنگام استقبال و بدرقه زائران حضرت رضا علیه السلام نبات و نمک متبرک به زائران حضرت شمس الشموس اهداء شد.

به طور میانگین در هر روز 10 برنامه برگزار می شود که این برنامه ها شامل پخش کلیپ ها و فیلم های تولیدی آستان قدس رضوی، پخش نماهنگ، اجرای گروه های سرود از شهرهای مختلف و به لهجه های گوناگون در وصف حضرت رضا علیه السلام می باشد.

براساس این گزارش نیز، اختصاص غرفه ای ویژه کودکان، پاسخگویی به سوالات شرعی و تشریح آداب زیارت از منظر مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام می باشد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین