امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۳۴۴۴
اداره کل انتقال خون خراسان رضوی در بیانیه ای ضمن دعوت از هم میهنان عزیز به جهت اهدا خون در ماه مبارک رمضان اعلام کرد که 5 پایگاه اهدا خون شهر مقدس مشهد از ساعت 21:15 الی یک و سی دقیقه بامداد میزبان مراجعه کنندگان گرامی خواهند بود.
به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز، اداره کل انتقال خون خراسان رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان بیانیه ای را به جهت دعوت از هم‌میهنان عزیز برای اهدا خون در این ماه آسمانی صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد؛

نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است و بیماران و نیازمندان به این ماده حیاتی چشم انتظار مراجعه مردم نوع دوست و خداجوی استان می باشند لذا این اداره کل ضمن دعوت از همه ی مردم به اهدای خون از مردم درخواست نمود در محفل قرآنی  و با شعار یک جزء قرآن یک اهدای خون ضمن عمل به توصیه های قرآن کریم در این ماه پرخیر و برکت  در تامین خون بیماران نیازمند مانند(بیماران خاص تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، مجروحین، تصادفات، سوانح، بیماران تحت عمل جراحی، و شیمی درمانی) به این ماده حیاتی ، مشارکت نموده و با اهدای خون سالم زندگی هزاران نفر از هموطنان را شیرین کنند.ما انسان ها را خداوند متعال به گونه ای آفریده است که خواه ناخواه به هم محتاجیم تا اموراتمان بگذرد، وظایف بشری بین همه ما تقسیم شده است تا چرخ دنیا بچرخد و نوع بشر در این کره خاکی به حیات خود ادامه دهد. و گاه شاهدیم که این انسان سراسر شگفتی از محبوبترین های خودش چشم می پوشد و همه را یکجا تقدیم دیگران می کند ، بدون چشم‌داشت، بدون توقع می بخشد و در راه نوع دوستی از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند. اگر شما هم دوست دارید به چندین نفر زندگی ببخشید، اگر دوست دارید بنده برگزیده خداوند باشید و اگر دوست دارید بهشت خداوند متعال را داشته باشید... چرا تعلل ، همین الان اراده کنید شرایط جسمی و سلامتیمان را ارزیابی کنیم و برای انجام این عمل خدا پسندانه اقدام کنید. روابط عمومی انتقال خون استان با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام نمود که پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ( تقی آباد ) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید - پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم¬آباد-پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 طبقه فوقانی - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 میباشند.. ساعت پذیرش پایگاهها در ماه مبارک رمضان از 21:15 الی 15/1 می باشد.
انتهای پیام/
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین