امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۱:۴۸
کد خبر: ۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۷۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اجرای نیت ۱۹۹ موقوفه استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ۱۹۹ موقوفه که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه این استان ثبت شده و مقید به زمان است در ماه مبارک رمضان اجرای نیت می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده با بیان اینکه نیت واقفان آنها برپایی سفره افطاری، قرآن خوانی، برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی در مناسبتهای ماه رمضان مانند شبهای احیا است، افزود: برخی موقوفات در قید زمان نیستند اما امکان اجرای آنها در ماه رمضان در بقاع متبرکه امامزادگان خراسان رضوی وجود دارد که از جمله آنها موقوفه برای برگزاری مراسم عزاداری، برپایی سفره افطاری برای ایتام و کمک به نیازمندان است.
 
وی ادامه داد: از محل موقوفات مرتبط با رمضان بسته های افطاری سبک شامل نان و خرما و چای تهیه شده و در محل بقاع متبرکه امامزادگان توزیع یا به خانواده های نیازمند هدیه می شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بسته به شرایط هر منطقه و نیات خیران، مدیران اجرایی بقاع متبرکه خراسان رضوی در طول ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر برنامه های طرح ضیافت الهی، برنامه های فرهنگی دیگری نیز برگزار می کنند که طرفداران زیادی دارد.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین