امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۱:۳۱
کد خبر: ۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: ۳۵۳۳
استاندار تهران:
استاندار تهران با اشاره به لزوم ساماندهی معتادان متجاهر در تهران گفت: مهلت نهایی برای جمع‌آوری ۱۶ هزار معتاد متجاهر در استان تهران تا پایان سال جاری است.

 به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز، محمدحسین مقیمی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، با اشاره به مصوبه 134 ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره افزایش مسئولیت بهزیستی در این بخش اظهار داشت: بهزیستی سازمان نحیفی است که با تشکیلات و امکانات محدود مأموریت‌های مهمی در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر به عهده دارد که به تنهایی قادر به جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر نیست.

وی بیان کرد: 16 هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد که 8 هزار نفر از آن‌ها جمع‌آوری و ساماندهی شده‌، که سازمان بهزیستی برای جمع‌آوری باقی معتادان نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها است.

استاندار تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ورود دستگاه‌ها برای رسیدگی به معضل اعتیاد ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان تهران وظیفه مهمی دارد به ویژه در شرایطی که جمعیتی از معتادان متجاهر تهران از سایر استان‌ها هستند و اقدامات جمع‌آوری و ساماندهی آن‌ها نیازمند تصمیمات عملیاتی است.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت نهایی برای جمع‌آوری 16 هزار معتاد متجاهر در استان تهران تا پایان سال جاری است که در این زمینه لازم است شهرداری تهران از همه امکانات و فضایی که برای نگهداری معتادان جمع‌آوری شده در اختیار دارد، استفاده کند.

انتهای پیام/ ز

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین