امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان خراسان رضوی خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان خراسان رضوی از اجرای طرح ملی همای رحمت در راستای توزیع سبدهای غذایی و بر پایی سفره های مهربانی در میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز به  نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان خراسان رضوی، سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با تاکید بر اینکه خیرین و نیکوکاران با مشارکت در طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان به کمک نیازمندان و خانوارهای بی سرپرست و بد سرپرست و بیماران صعب العلاج و خانواده های زندانیان و اقشار کم در آمد بیایند، گفت:طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خدمت به محرومان و وسیله تقرب به درگاه حق تعالی می باشد که خیرین و نیکوکاران می توانند با شرکت در این طرح خداپسندانه کمکهای خود را بدست نیازمندان برسانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با اشاره به داوطلب محور بودن جمعیت هلال احمر افزود: جمعیت هلال احمر بر اساس آیین نامه و اساسنامه خود نهادی داوطلب محور و مردمی بوده که بیشتر طرح های آن به کمک خیرین و داوطلبان و نیکوکاران به مرحله اجرا در می آید و به اصطلاح در حوزه داوطلبان، هلال احمر پلی است بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان که طرح همای رحمت مصداق بارز و حلقه اتصال این دو قشر از جامعه می باشد.

 

احمدی تصریح کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر با استفاده از کمکهای خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه بسته غذایی و برپایی سفره های مهربانی برای اقشار کم برخوردار نموده و در این راستا ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی را پیگیری می کند.

 

وی ادامه داد: در این طرح ایتام، خانواده‌های بد سرپرست و بی سرپرست، خانواده‌های کم برخوردار و معلولان، زنان سرپرست خانوار محروم وخانواده های زندانیان و سالمندان و از کار افتادگان جامعه هدف بوده و سعی خواهد شد بسته های غذایی مناسب تهیه و در میان آنها با حفظ کرامت انسانی توزیع شود.

 

مدیرعامل هلال احمر استان از خیرین و نیکوکاران خواست جهت مشارکت در این طرح خداپسندانه کمکهای نقدی خود را به حساب شماره۴۵/ ۵۰۹۱۹۲۹۳در نزد بانک ملت با شناسه۱۹۰۸۰۹۴۱۶۳ بنام کمکهای مردمی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان واریز نمایند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین