امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۲۰:۳۵
کد خبر: ۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۹۸۱
رئیس شورای شهر مقدس مشهد:
رئیس شورای شهر مشهد در دیدار با مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: تریبون‌های مسئولان، منادی وحدت، انسجام و همدلی باشد.

 به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مقدس مشهد با آیت الله عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در این نشست با بیان اینکه شخصیتی فرهیخته، منصف و نواندیش مدیریت حوزه علمیه خراسان را عهده‌دار بوده و رویکرد و نگاه ایشان نیز گواه بر این مدعاست، اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد، مجموعه‌ای با مشخصه های در تراز نظام جمهوری اسلامی می‌باشد که با رویکرد اصلاح‌طلبی وفادار به نظام و انقلاب است؛ رویکردی که مردم در سال گذشته به آن رای دادند.

وی با اشاره به اینکه میانگین آراء شورای پنجم شهر مشهد 6 برابر شوراهای گذشته بوده که این امر نشان دهنده نگاه و رویکرد جامعه ماست، افزود: تمامی نگاه و دغدغه ما توسعه مشهدالرضا(ع) به عنوان نقطه امید جهان اسلام و تشیع است؛ مشهد را باید در تراز جمهوری اسلامی و به عنوان نقطه‌ای کانونی برای جهان اسلام آماده و محیا کنیم.

وی اشاره‌ای هم به اهمیت تعامل و اتحاد در حوزه های مدیریتی مختلف داشت و در این خصوص گفت: از تریبون ها و فضاهایی که در اختیار مسئولان قرار دارد باید صدای انسجام، وحدت و همدلی برای حل مسائل و مشکلات شهر برخاسته شود؛ رویکردهای کلان نیازمند اصلاح هستند و مردم نیازمند پیام های امیدبخش.

حیدری با تاکید بر الزام ورود حوزه علمیه در حوزه فرهنگی شهر و برطرف نمودن ابهامات، تصریح کرد: دستیابی به اجماع مفهومی برای مسائل فرهنگی شهر امری ضروری است و برای رسیدن به خروجی مطلوب نیازمند هم‌اندیشی هستیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین