امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۰۳:۰۳
کد خبر: ۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۶۴
130 مشتری در دام کلاهبرداران لیزینگی؛
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبرداران لیزینگی خبر داد و گفت: 130 مشتری از مدیران این شرکت شکایت کرده اند.
به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ سردار 'سیدمحمود میرفیضی' اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت یک شرکت تجاری که اقدام به لیزینگ خودروهای سنگین می کند وبه تعهدات خود عمل نکرده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان گلستان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد این شرکت اقدام به واگذاری کامیون های کشنده، کمپرسی، باری و کامیونت با شرایط مالی مختلف می کند. 

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه شرکت مورد نظر مجوز لازم این کار را نداشته و غیرقانونی فعالیت داشت، تاکید کرد: شرکت در ابتدا اقدام به دریافت مبالغ مختلفی از 60 تا 100 میلیون تومان از مشتریان نموده و برای باقی آن یک فقره چک از خریداران دریافت می کرده است. 

سردار میرفیضی اضافه کرد: در روند تحقیقات پلیس، گزارش ها و اعتراض هایی از طرف برخی از مشتریان شرکت منعکس شد که به دلیل حساسیت ویژه، موضوع به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گزارش شد. 

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در ادامه 30 نفر از افرادی که با این شرکت قرارداد تنظیم و اقدام به خرید لیزینگی خودروهای سنگین کرده بودند به پلیس آگاهی فراخوانده و از آنها تحقیق لازم به عمل آمد. 

سردار میرفیضی افزود: پس از انجام تحقیقات، مدیران دفتر نمایندگی این شرکت در گلستان به پلیس آگاهی احضار و از آنها تحقیقات لازم انجام شد و سپس این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند. 

وی تأکید کرد: در ادامه مأموران پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی مدیران اصلی شرکت مورد نظر را در تهران دستگیر و به گلستان منتقل کردند. 

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به استان گلستان به مرجع قضائی تحویل که با قرار بازداشت موقت روانه زندان و سپس برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

وی اضافه کرد: 130 نفر در خصوص این پرونده به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت خود را از این شرکت اعلام کرده اند و همچنان تحقیقات برای شناسایی شاکیان و مالباختگان دیگر ادامه دارد. 

براساس شکایت های انجام شده، تاکنون ارزش مالی این پرونده 40 میلیارد ریال می باشد.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین