امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۰۷
در هفت ماه ابتدای سال؛
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از جمع آوری بیش از 217 میلیارد ریال صدقه در طول هفت ماهه ابتدای امسال خبر داد.
جمع آوری 217 میلیارد ریال صدقه در تهران - مداح نيوزبه­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور یاری و کمک به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت اقدام به اجرای طرح صدقات کرده است.

وی ادامه داد: در طول سال 45 طرح مشارکتی برای بهره مندی از ظرفیت خیرین و نیکوکاران توسط حوزه توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اجرایی می شود.

غریب نواز افزود: این طرح ها برگرفته از سنت های حسنه اسلامی می باشد؛ که با نیت نیک خیرین با هدف و انگیزه کمک به مستمندان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های این نهاد امسال، با بهره گیری از کمک های مردمی با محوریت مساجد و شبکه های نیکوکاری انجام می شود تصریح کرد: در حال حاضر31 شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد در استان تهران فعالیت می کنند و به زودی نیز چهار شبکه نیکوکاری در این استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسوول به تعداد صندوق های موجود در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیش از 662 هزار و 998 صندوق شامل صندوق های بزرگ، کوچک و متوسط در این استان مستقر و نصب شده است.

غریب نواز با اشاره به اینکه بیشترین صدقات پرداخت شده از محل صندوق های بزرگ است، اظهار کرد: تا پایان مهر امسال بالغ بر217 میلیارد و 358 میلیون و 133 هزار و 635 ریال صدقه توسط عوامل حوزه توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران جمع آوری شده است.

به گفته وی در آبان ماه نیز بیش از 32 میلیارد و 11 میلیون و 658 هزار و 994 ریال صدقه جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان محل هزینه کرد صدقات خاطرنشان کرد: این مبالغ در راستای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی، امور درمانی، تهیه جهیزیه نوعروسان، ابن سبیل، پرداخت وام کارگشایی، اشتغالزایی و غیره جهت جامعه هدف هزینه می شود.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین