امروز : چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
۰۷:۴۴
کد خبر: ۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۳۳
در پی پايان دوره رياست ضرغامی؛
در پایان دوره 10 ساله مدیریت عزت‌الله ضرغامی در رسانه ملی، روزنامه «جام جم» از شخصیت‌های مختلف خواسته است تا در یادداشتی نظراتشان را در این‌باره بنویسند.
حاتمی‌کیا به ضرغامی: خداحافظ لوطی - مداح نيوزدر پایان دوره 10 ساله مدیریت عزت‌الله ضرغامی در رسانه ملی، روزنامه «جام جم» از شخصیت‌های مختلف خواسته است تا در یادداشتی نظراتشان را در این‌باره بنویسند.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما اینگونه نوشت: «من بچه پامنارم و مهندس ضرغامی بچه نازی‌آباد. هر دو محله‌های قدیمی و لوطی‌پرور که به وقت جنگ نامشان به محله‌های شهیدپرور تغییر یافت. این روزها بازار بدرقه‌های نالوطی زیاد شده. خصلت خوش‌استقبالی و بدبدرقه بودن، رسم جوانمردی نیست.

من به نوبه خودم حرف‌ها دارم که جایش در این روزهای بدرقه نیست اما اگر دفعتا از من بپرسید چه خصلتی از مهندس ضرغامی در روح و ذهنتان ته‌نشین شده، یک صفت به سرعت ظاهر می‌شود؛ لوطی‌صفتی. مهندس ضرغامی را لوطی دیدم. بامرام دیدم. در این ده سال مدیریت، ایشان را ده بار هم ندیدم، ده ساعت هم مراوده نداشتم، اما هر بار دیدم یا نامه‌ای نوشتم از پاسخش بوی لوطی‌صفتی می‌تراوید.

خدا نگهدارتان آقا مهندس. هر جا رفتی دعای خیر ما بدرقه راهت.»

منبع: تابناک
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین