امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۲۳
بررسی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری؛
اولین «مجمع ایران و اروپا» تحت عنوان «آماده سازی برای سرمایه گذاری و تجارت بعد از تحریم ها» امروز (چهارشنبه) با حضور شمار زیادی از سیاستمداران، صاحب نظران و دست اندرکاران اقتصادی در لندن ، گشایش یافت.
گشایش نخستین «مجمع ایران و اروپا» در لندنبه­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ این مجمع توسط نشریه تخصصی «صدای اروپایی» مستقر در بروکسل پایتخت بلژیک وبا همکاری موسساتی چون انجمن مطالعات خاورمیانه انگلیس، شرکت سرمایه گذاری 'ای سی ال ' و نشریاتی چون 'فیگارو' به مدت دو روز در هتل 'گروس ونور اسکوار' لندن برگزار شده است. 

'جک استراو' وزیر امور خارجه پیشین انگلیس و نماینده مجلس عوام این کشور، ' اوبر ودرین' وزیر امور خارجه پیشین فرانسه، 'ریچارد دالتون' دیپلمات سابق انگلیسی و عضو موسسه مطالعاتی 'چتم هاوس' و 'ادوارد اواکدن' مدیر کل دفتر امور خارجی انگلیس در این همایش سخن راندند.

این همایش نزدیک به 60 نفر سخنران دارد و شماری از متخصصان و کارشناسان و صاحبان کسب وکار ایرانی اززمره این سخنرانان هستند.

گفته می شود شرکت کنندگان در این نشست این فرصت را خواهند یافت که با مدیران وروسای ارشد بیش از200شرکت تجاری ازسراسر بخشها وسیاستگذارانی ازایران و اروپا بحث و گفت وگو کنند.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین