امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۰۵:۳۶
کد خبر: ۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۰۲
تهمينه ميلاني به درجه اجتهاد رسيد!!!
تهمینه میلانی، یک کارگردان زن است که دیدگاه های فمینیستی وی شهره خاص و عام است.
تهمینه میلانی، یک کارگردان زن است که دیدگاه های فمینیستی وی شهره خاص و عام است.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ وی که اخیراً فیلمی بد مضمون با عنوان آتش بس ۲ را بر روی پرده سینماهای کشور به اکران گذاشته است، با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا مصاحبه کرده و اظهارات عجیب و غریبی را پیرامون جامعه ایرانی و اسلامی کشورمان و روابط زنان و مردان مطرح کرده است.

وی در این گفتگو ضمن اینکه برای لایک گذاشتن مردان و زنان متأهل در شبکه های غیر قانونی مثل فیس بوک، فتوا صادر می کند و می گوید که اگر این لایک ذهن کسی را مشغول نکند! خیانت محسوب نمی شود؛ از این می گوید که اغلب خانواده های ایرانی برای فرزندانشان پرستار می گیرند و ایضاً رفتارهای بیمارگونه‌ای در ایران وجود دارد که در هیچ کشور آمریکایی و اروپایی دیده نمی‌شود!

میلانی در گفتگوی خود همچنین در تقدیس فرهنگ غلط، مذموم و حرام روابط نامشروع دختر و پسر نیز اظهاراتی را بیان می‌کند.

بخشهایی از اظهارات این فرد را در ادامه می خوانید:

_زن (در فیلم اخیر میلانی) به شوهرش می‌گوید من پس برای چه شوهر کرده‌ام خرج خانه را تو باید بدهی. چنین زنی از نظر من نگاه درستی ندارد.

_ امروز... کمتر مادری می‌پذیرد فرزند بچه‌اش را نگه دارد یا پرستاری کند. اغلب پرستار می‌گیرند.

_ ظاهر مدرنی که جامعه ما دارد کاملا قلابی است و جامعه غرب به هیچ وجه شبیه ایران نیست. در اروپا و امریکا دوست دختر و دوست پسر انتخاب می‌کنند تا متوجه شوند برای زندگی مناسب است درحالیکه در ایران این رفتار (انتخاب دوست دختر و دوست پسر!) فقط نوعی ابزار برای رفع نیازهای اولیه است. ایران کشوری است که نمونه بیرونی ندارد و از آنجا که مدرنیته درست وارد کشور نشده؛ رفتارهای بیمارگونه‌ای می‌بینم که در هیچ کشور اروپایی و امریکایی دیده نمی‌شود. مثلاً در اروپا هیچ کسی دوست دختر یا نامزد سابقش را به عروسی‌اش نمی‌آورد!

_(سؤال:دایره خیانت ازنظر شما چیست. آیا لایک گذاشتن خیانت محسوب می‌شود؟)
پاسخ میلانی: اگر ذهنتان را درگیر کند خیانت محسوب می‌شود.

یک نگاه و تعمق ساده در گفتار شخص مذکور به راحتی مشخص می کند که عده ای برای به مسلخ بردن اخلاق و دین جامعه چگونه تلاش می کنند.

حرفهای غلطی مثل اینکه جامعه ایرانی رفتارهای بیمارگونه دارد و یا تقدیس فرهنگهای غلط و مذموم و حرامی مثل روابط نامشروع دختر و پسر که البته جملگی منبعث از برخی تفکرات اصلاح طلبانه هستند؛ قطعاً نتیجه ای جز بی بند و باری و از بین رفتن امنیت و دین و اقتصاد کشور را به ارمغان نخواهد آورد.

نکته آنجاست که آیا کسی یا رسانه ای هست که در عرصه فکر و اندیشه پاسخ مدلل این تفکرات اِلینه شده و غلط را بدهد تا مانع بروز آسیب‌های آنها در جامعه شود یا خیر؟!
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین