امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۸۳
درباره اظهارات فرافکنانه یک هاشمی رفسنجانی؛
فاطمه هاشمی اولین نفر نیست که صرفا به دلیل اجرای قانون در مورد خود، ناگهان کلیت قوه قضاییه را زیر سوال می برد(!) و به تبع آن، رابطه خویشاوندی رییس دستگاه قضا با رییس مجلس را به میان می کشد.
فاطمه هاشمی رفسنجانیفاطمه هاشمی رفسنجانی امروز در حالی مدعی شد "گویا مملکت فقط برای لاریجانی‌هاست نه برای فرد دیگر" که سال هاست چنین تصوری در مورد خاندان پدری او در میان مردم رواج دارد.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛  فاطمه هاشمی روز گذشته هنگام خروج از شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر مستقر در دادگاه انقلاب در اظهاراتی تند که ناشی از خشم او به دلیل قرار گرفتن پای میز محاکمه بود، گفت: "دفاعیات علی لاریجانی برای برادر خودش را در مجلس بگذارند و آنچه که برای برادرم در مجلس گفته شد و حرف‌های زشتی را که به او گفته‌اند، با هم مقایسه کنند و بعد قضاوت کنند."  وی مدعی شد که گویا مملکت فقط برای لاریجانی‌هاست نه برای فرد دیگر.

او سپس پای مقام معظم رهبری را هم به میان کشید و با بیان این که متاسفانه نه به دفاعیات بنده و نه به صحبت‌هایی که داریم گوش می‌دهند، گفت: آینده را نمی‌دانم، ولی از مقام معظم رهبری می‌خواهم در دادگاه‌ها ناظر بگذارند. با این دادگاه‌هایی که داریم باید به حال مردم گریه کرد.
 
فاطمه هاشمی اولین نفر نیست که صرفا به دلیل اجرای قانون در مورد خود، ناگهان کلیت قوه قضاییه را زیر سوال می برد(!) و به تبع آن، رابطه خویشاوندی رییس دستگاه قضا با رییس مجلس را به میان می کشد، اما احتمالا او نخستین کسی است که تصویری چنین مظلوم و معصوم از خاندان هاشمی رفسنجانی ترسیم می کند.

بیشتر اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی از سال ها پیش تا کنون اتهامات سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی به آنها نسبت داده شده، که تا کنون تقریبا به هیچ یک از آنها تا حصول نتیجه رسیدگی نشده است.

با این وجود، در حالی که دادگاه مهدی هاشمی، بعد از 679 روز انتظار سرانجام برگزار شده است، فاطمی هاشمی با پیش کشیدن ادعای "حرف‌های زشتی که به او گفته‌اند"  به مظلوم نمایی در خصوص برادرش پرداخته است.

اظهارات فاطمه هاشمی را در حالی که هنوز اتهامات مربوط به او، برادر و خواهرش هنوز به طور کامل تعیین تکلیف نشده، احتمالا در خوش بینانه ترین تحلیل، باید دست پیش او برای تاثیرگذاری روی آرای این دادگاه ها قلمداد کرد.

اتهامات خاندان هاشمی رفسنجانی علاوه بر سابقه ای که در مورد آنها در افکار عمومی وجود دارد، از اتهامات فساد اقتصادی در قراردادهای بزرگ نفتی تا اعتشاشات سیاسی در فتنه 88 را دربرمی گیرد و در این میان، صحبت از مظلومیت آنها اندکی مضحک به نظر می رسد.

آیا فاطمه هاشمی از جایگاه خانواده خود در افکار عمومی باخبر نیست و گمان می کند با این اظهارات فرافکنانه ذهنیت مردم به یکباره تغییر خواهد کرد؟
منبع: صراط
ستوده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
0
جون مادرت ديگه تو حرف نزن؛ كل مملكت دستتونه تازه ميگي "مملكت مال لاريجانيهاست" ؟؟؟؟ چقد رو داري تو

همين چند وقت پيش اون خواهرت از زندان اومد فففففففففففففففففففففففررررررت رفت شد معون آموزشي دانشگاه آزاداااااااا، خواهرت راستي مدركش چيه؟؟؟؟!!!!!

الان اگه يه نفر بازداشت باشه خدايي بهش كار ميدن؟؟؟؟
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین