امروز : سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۲۴
سو‌ء استفاده داعش از زنان از زبان یک دختر ایزدی نجات یافته؛
بعد از انتشار اخبار هولناک پیرامون کشتار ایزدی‌های عراق به دست گروه تروریستی داعش یک دختر ایزدی سکوت خود را شکست و از حقایق و جنایاتی که داعشی‌ها در قبال دختران و زنان ایزدی مرتکب می‌شوند، پرده برداشت.
سو‌ء استفاده داعش از زنان از زبان یک دختر ایزدی نجات یافتهبعد از انتشار اخبار هولناک پیرامون کشتار ایزدی‌های عراق به دست گروه تروریستی داعش یک دختر ایزدی سکوت خود را شکست و از حقایق و جنایاتی که داعشی‌ها در قبال دختران و زنان ایزدی مرتکب می‌شوند، پرده برداشت.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ به نقل از سایت شبکه العربیه، یک دختر ایزدی ساکن روستای "کوجة" که یکی از روستاهای نزدیک منطقه سنجار به شمار می‌رود بعد از اینکه توانست از دست گروه جنایتکار داعش فرار کند از آزار جنسی داعشی‌ها علیه زنان خصوصا دختران کم سن و سال ایزدی پرده برداشت.

این دختر ایزدی در مصاحبه با شبکه کرد زبان "نیوز" در خصوص اینکه چگونه داعشی‌ها مردان روستا را کشتند، صحبت کرد.

وی گفت: داعشی‌ها دختران را براساس سن‌شان به سه گروه کم سن، جوان و میانسال تقسیم و در هر گروه سه دختر را انتخاب کرده و به رهبر خود تقدیم می‌کنند.

این دختر ایزدی ادامه داد: بعد از آن دختران را به دیگر مردان می‌بخشند که بعد از سوء‌استفاده‌ از آن‌ها این دختران را به قیمتی حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار می‌فروشند اما دختران ایزدی با قیمتی بسیار پایین‌تر یعنی ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

وی افزود:‌ زنان و دخترانی که به بازار برده فروشان منتقل می‌شوند از تجاوز جنسی داعشی‌ها در امان نمی‌مانند بدون اینکه اجازه هیچ گونه اعتراضی داشته باشند.
منبع: الف
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین