امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۳۴۵
باز هم خودكشی در مترو؛
زنی که خود را بر روی ریل قطار مترو انداخت، پس از برخورد با قطار، زنده ماند.
خودكشی زن در مترو وليعصربه­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ صبح امروز زنی در ایستگاه ولیعصر در خط چهار متروی تهران، خود را بر روی ریل قطار شهری انداخت ولی در عین ناباوری و پس از برخورد قطار با وی، زنده ماند.
شاهدان عینی در اظهارات خود عنوان کردند که سقوط این زن بر روی ریل‌های قطار، یک حادثه نبوده است.
بنابراین گزارش، این زن میانسال خوشبختانه زنده مانده و پس از حضور عوامل اورژانس، به بیمارستان انتقال یافت.
احسان مقدم مدیرروابط عمومی متروی تهران  ضمن تایید این حادثه، گفت: خانم میانسالی در چهارراه ولیعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد. وی ادامه داد: این فرد توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. مقدم در خاتمه ضمن ابراز تاسف از این حادثه، در عین حال اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خطوط مترو وجود ندارد و کار به صورت عادی دنبال می‌شود.

حسن عباسی در گفتگويي اظهار داشت: ساعت 11 و 50 دقیقه حادثه ای در ایستگاه متروی ولیعصر به اورژانس تهران اطلاع داده شد و بلافاصله تکنسین های اورژانس خود را به محل حادثه رساندند.
وی افزود: در این حادثه زن 30 ساله ای هنگام حرکت ترن مترو خود را به زیر قطار انداخت که در این حادثه یک پای او قطع شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس حال این زن را وخیم اعلام کرد و گفت: امدادگران بلافاصله زن جوان را برای درمان به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل کردند.
وی درباره علت این حادثه گفت: مسوولان مترو باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند اما شاهدان مدعی بودند زن جوان خودکشی کرده است.

منبع: تسنیم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
0
0
آقا یا خانم عزیز ایشون هیچ مشکلی نداشتن مجرد بودن.همهی اخبار چرت محضه .شما که دم از اعتقاد و ایمان میزنید چرا بدون اینکه چیزی بدونید اظهار نظر میکنید.این شماایید که باید از خدا بترسیدوضمنا ایشون کلا مجرد بودن و دختر شاد و باایمان همه گفته ها شایعه است و خانوادش در حال پیگیری اصل ماجرا هستند.ضمنا من ازبستگان درجه 1 ایشون هستم.
مهدی
|
United States
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
سلام خواستم بگم اگه نشه خوب زندگی کرد حداقل میشه با شرافت مرد حتا با خود کشی وسلام
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین