امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۰۱
شهرداری تهران به عنوان نهادی مستقل تصمیمات خوبی اتخاذ کرده است
معاون نیروی انسانی استاندار تهران گفت: تکریم شخصیت زن لزوما با کارکردن او در یک اتاق جدا از مردان رعایت نمی‌شود چرا که این موضوع می‌تواند تبعات مثبت یا منفی هم داشته باشد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ مظفر در خصوص تفکیک جنسیتی کارمندان در شهرداری تهران، گفت: باید شرایطی برای کارمندان فراهم شود که بتوانند راحت‌تر فعالیت کنند، ولی فکر می‌کنم دولت تصمیماتی در این خصوص خواهد داشت. تصمیماتی که شهرداری تهران اتخاذ کرده است به عنوان نهادی مستقل در دولت حتما تصمیم خوبی است.

معاون نیروی انسانی استاندار با بیان اینکه دولت سیاست‌های خود را توسط استانداری به عنوان دستگاه نظارتی در دستگاه اجرایی پیگیری می‌کند، گفت: به نظر من کلیات چنین موضوعی بد نیست، اما باید مطالعه شود، چرا که بخشی از این موضوع می‌تواند آسیب‌هایی داشته باشد اما به لحاظ رعایت چارچوب‌ها و ضوابط حتما کار خوبی است اما این به آن معنا نیست که این اقدام بهترین اقدام بوده است، چرا که می‌تواند تبعات مثبت و منفی داشته باشد و به نظر من باید این موضوع به صورت دقیق مطالعه شود.

مظفر تاکید کرد: تکریم شخصیت زن به این معنی نیست که حتما در یک اتاق جدا کار کند؛ ما مدیران زن ارشدی داریم که ده‌ها نفر مدیر مرد را مدیریت می‌کنند. الزامی وجود ندارد که با تفکیک مشکل تکریم را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنین سیاستی در دولت اجرا خواهد شد یا خیر، گفت: نمی‌دانم سیاست دولت در این خصوص چیست اما تقریبا تا حد امکان این اتفاق در ادارات دولتی نیز روی می‌دهد.


منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین