امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۲۰۰۴
در راستای توسعه ورزش زورخانه ای و ورزش همگانی؛
-سرپرست هیات ورزش باستانی و زورخانه ای استان تهران گفت: مراسم زنگ و ضرب مرشدی به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در ایستگاههای مترو تجریش و ارم سبز در حال برگزاری است.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ علی اسدی روز چهارشنبه گفت: این مراسم در پرترددترین ایستگاههای مترو تهران از ساعت 10 صبح امروز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی مترو آغاز شده است که شش مرشد تهرانی با اجرای 20 برنامه 15 دقیقه ای تا ساعت 5 بعد ازظهر به کار خود ادامه خواهند داد.

وی همچنین هدف از برگزاری این برنامه را توسعه ورزش زورخانه ای و ورزش همگانی عنوان کرد.

اسدی گفت: به مناسبت روز جهانی ورزش زورخانه ای فردا40نفر از مسوولان ارگانهای پایتخت در شورای فرهنگ عمومی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این مراسم گل ریزان کمک به مردم مظلوم غزه از ساعت 10الی 12در مجموعه ورزشگاه افراسیابی (امجدیه) برگزار می شود و همچنین فردا نیز مراسم بازوبند پهلوانی کشور ساعت 17 و 30 دقیقه با حضور رییس جمهور و جمعی از وزیران در کاخ گلستان برگزار می شود.

سرپرست هیات باستانی و زورخانه ای استان تهران از برگزاری رایگان کلاس آموزشی کشتی پهلوانی برای نونهالان و نوجوانان پایتخت خبر داد و گفت: یک دوره کلاس آموزش کشتی پهلوانی و زورخانه ای به صورت رایگان در مجموعه خانه کشتی پهلوانی و زورخانه ای شهید عراقی آغاز شده است که روزهای زوج از ساعت 10 الی 12 در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان دایر می باشد.

وی اظهارداشت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام همه روزه به دفتر هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران واقع در دروازه دولاب، خیابان شهید شیرازی (آبشار) کوچه سیفیان، پلاک 2 مراجعه کنند. 

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین