امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۹۵
بسیج شهرداری تهران؛
محسن پیرهادی: ما به عنوان بسیج شهرداری تهران اولویت فعالیتهایمان را خدمت‌رسانی به مردم قرار داده‌ایم و غایت و هدف برنامه‌های ما آن است که فرهنگ بسیجی را با خدمت رسانی به مردم نشان دهیم.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محسن پیرهادی در جمع بسیجیان منطقه 6، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری تهران اظهار داشت: ما به عنوان بسیج شهرداری تهران اولویت فعالیتهایمان را خدمت رسانی به مردم قرار داده ایم. برای ما طراحی و برگزاری همایش و تجمع های هفتگی بسیار سهل و آسان است، اما عاقلانه نیست، زیرا اگر در قبل این برنامه ها، کار مردم بر زمین بماند، کار ما ارزشی نخواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: غایت و هدف برنامه‌های ما آن است که فرهنگ بسیجی را در دل مردم زنده کرده و آن را به مردم نشان دهیم. هدف انقلاب ما نیز آن بود که بیشتر به مردم خدمت کنیم و این را باید در عمل نشان دهیم.

پیرهادی گفت: ما در هر جایگاهی که قرار گرفته‌ایم، باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. من اگر مسئول بسیج هستم،اگر عضو شورا هستم و یا اگر پدر خانواده هستم، باید نقش خود را نسبت به پرسنل مجموعه ، همکاران و فرزندانم به خوبی انجام دهم.

وی با بیان آنکه ما به دنبال کارهای اثر گذار در شهر تهران هستیم ابراز داشت: تلاش ما آن است که از کارهای نمادین کاسته و بر کارهای اثر گذار در شهر تهران بیفزائیم. کاری اثر گذار خواهد بود که مستمر و آموزنده باشد. به همین دلیل کارهایی همانند طراحی نشریه گلدسته، کتاب ماه، طراحی و نصب عکس و تمثال شهدا و پخش روزانه 7 دقیقه از کلیپ‌های تلنگر از شبکه پنجم سیما که با موضوع اصلاح سبک زندگی تهیه شده‌اند را به صورت مستمر ادامه داده‌ایم.

پیرهادی افزود: یکی از رویکردهای ما در بسیج شهرداری تهران برقرای آرامش در این مجموعه بوده است. ما سعی کرده‌ایم کارهایمان را بدون هیاهو به پیش ببریم و اگر جایی نیاز به هیاهو باشد، آن را در مقابل دشمنان کشور استفاده کرده و حداقل‌های اخلاقی را به کار ببندیم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: با همه این اوصاف آنچه که مهم است همدلی و همگرایی است. اگر ما با همدل باشیم، حتی اگر بودجه ای هم در اختیار نداشته باشیم، کار ما اثر گذار خواهد بود. همه این جمع شدن ما به واسطه آن هویت و همگرایی ماست. همگرایی یعنی آنکه اگر کسی در کار و یا زندگی اش مشکلی دارد به داد او برسیم و باری از دوش او برداریم.

لازم به ذکر است در این دیدار صمیمی، بسیجیان منطقه به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با فعالیت های بسیج و شهرداری تهران پرداختند.


منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین