امروز : چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
۰۳:۴۰
کد خبر: ۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۹۹
روایتی از آسانسور میلاد و آقای عباد؛
اقامتگاههای محلی که بدون هیچ محدودیتی محل خواب را به مشتريان عرضه کنند! مهم نیست که شما زوج باشید یا دوست!محرم باشید یا نامحرم!مهم این است که اراده کنید شب را در آن اقامتگاهها بگذارنید و پولش را بدهید!....
این که چرا برادر قالیباف پس از ۸ سال شهرداری آمده و طرح حفظ کرامت زنان شاغل در شهرداری تهران را ارائه کرده و این که چرا زودتر به این فکر نیافتاده مسئله ای است، اما این که پس از اعلام این تصمیم، ناگهان خیلی ها جگرشان سوخت و فریادشان به هوا رفت و این تصمیم را مخالف حقوق بشر، کنوانسیون حقوق زنان، قوانین نیوتن ، جدول مندلیف و خیلی امور دیگر اعلام نمودند، معلوم کرد که بی حیایی و بی عفتی در این مملکت چقدر حامی و طرفدار دارد! 

در همین راستا ضمن معرفی مخالفان این طرح به عنوان حامیان اختلاط جنسی، از جناب شهردارتهران می خواهیم که به وضعیت نابسامان و افتضاح اختلاط در دفاتر خدمات الکترونیک شهر هم رسیدگی کنند!! لابد جناب شهردار در جریان هستند که در این دفاتر (که زیر نظر شهرداری به فعالیت مشغولند)صدها دختر خانم عموماً هفت قلم آرایش کرده و بی حجاب با لباسهای خیلی تنگ و افاده ها و ژست های مانکن های ماهواره ای به ارائه خدمات به مراجعین مشغولند! مراجعینی که نود در صدشان آقایان محترم اند! اگر آدم اهل غیرت دیني باشد (که آقای قالیباف در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه تهران به آن اشاره کردند) یک لحظه هم این اوضاع افتضاح را تحمل نخواهد کرد!

سئوال فلسفی - غیرتی :جناب آقای قالیباف! آیا غیرت دیني شما اجازه می دهد که وسایل ورزشی بوستانها را به گونه ای نصب کنید که مردان و زنان به صورت مختلط ورزش کنند؟! یعنی زنان مجبور باشند از این ابزارها جلوی چشمان شهروندان نامحرم استفاده کنند! اگر اجازه نمی دهد (که نمی دهد!) پس چگونه در چند سال اخیر هزاران قطعه از این ابزارها در بوستانهای شهری به صورتی نصب شده که زنان در حضور مردان به ورزش و تحرک بدنی و غیره بپردازند؟! 

لطفا برای پی بردن به عمق فاجعه زحمت بکشید صبح یا عصر پنج شنبه یا جمعه یک سری به بوستانهای تهران بزنید تا غیرت دینی تان با مشاهده استفاده مختلط آقایان و خانمها از این ابزارها جوش بیاید!

پیشنهاد عملیاتی: برادر قالیباف! می شود بخشی از این وسایل در یک گوشه محصور از هر بوستان جهت استفاده اختصاصی خانمها پیش بینی شود! مطمئن باشید در این صورت آنهایی که در این مدت اخیر و به بهانه تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران به تخریب و جوسازی رسانه ای - مطبوعاتی علیه شما مشغول بودند برجکشان خواهد خورد و خاکریزشان سقوط خواهد کرد و زیر پیراهنشان را به نشانه تسلیم از تن بدر آورده وروی دست خواهند گرفت!

ایران و مرثیه یهودیان

درست وسط قتل عام غزه یک روزنامه «ایراني» برداشته و مطلب سوزناکی در خصوص قتل عام یهودیان مظلوم بدست هیتلر و سوزندان آنها در کوره های آدم سوزی چاپ کرده! آن هم در صفحه حوادث! باتوجه به جمیع جهات حرفه ای و سیاسی و بین المللی بفرمایید که این روزنامه چه نام دارد و زیرنظر چه کسی اداره می شود؟»جروزالم پست»چاپ تل آویو به مدیر مسئولی موشه دالون؟ «آرمان یهود»چاپ اورشلیم به مدیرمسئولی بنیامین نتانیاهو؟»زن و صهیون»چاپ یافا به مدیر مسئولی تزیپی لیونی؟
خیر!هیچ کدام! این مرثیه در روزنامه دولتی ایران و زیرنظر وزارت ارشاد اسلامی مورخه۲/۵/۹۳منتشر شده که به وزیر محترم ارشاد به این مناسبت خسته نباشید گفته و تداوم خدمات ایشان به یهودیان مظلوم و دل سوختگان کوره های آدم سوزی هیتلر را از محضر «یهوه» خدای صهیون خواستاریم! 

عفت و ماسوله

اگر نمی دانید بدانید که ماسوله یک روستای تاریخی و دیدنی در استان گیلان است ، اما اگر یک بار به این روستا سفرکنید متوجه می شوید که آنجا یک منطقه ازاد فرهنگی - اجتماعی است و قوانین جمهوری اسلامی در آنجا اعتباری ندارد! مثلاً:

۱- قهوه خانه هایی که موسیقی های لس آنجلسی با صدای خوانندگان زن را در بلندگوها و سیستم های پخش صوت به گوش همه بازدیدکنندگان می رسانند! 

۲- اقامتگاههای محلی که بدون هیچ محدودیتی محل خواب را به مشتريان عرضه کنند! مهم نیست که شما زوج باشید یا دوست!محرم باشید یا نامحرم!مهم این است که اراده کنید شب را در آن اقامتگاهها بگذارنید و پولش را بدهید! 

۳- بی حجابی رایج و کاملاً جاافتاده تا آنجا که برخی زنان گردشگر مثل آب خوردن بدون روسری و با لباسهای خیلی نازک بدن نما برای خودشان می چرخند و حالش را می‌برند!

۴- عکاس هایی که به بهانه گرفتن عکس با لباس محلی عکسهایی مناسب چاپ در مجلات جنسی از زنان گردشگر تهیه و روی در و ‌دیوار ماسوله (جهت فیض عام) چسبانده اند!

*البته بعید است که ناجا یا استانداری یا سایر دستگاههای مربوطه در استان گیلان از این بابت ناراحت باشند یا بخواهند اقدامی کنند! (که اگر می خواستند تا الان اقدامی کرده بودند!)فقط می ماند این که چرا بعضی از هموطنان عزیز برای رفتن به خارج متحمل دردسر و هزینه های زیاد می شوند! اگر به جای خارج به ماسوله بروند هم به خارج رفته اند (چون حال و هوای انجا مثل خارج است) و هم در وقت و هزینه صرفه جویی نموده اند!

آسانسور میلاد و آقای عباد

از انجا که آقای عباد(همان علی ربیعی وزیر کار و تعاون و.....)بسیار به حفظ کرامت زنان و غیره حساسند و در این رابطه نامه نگاری هم نموده اند لازم است به بیمارستان میلاد تهران که از زیرمجموعه های تحت نظارت و مدیریت ایشان است)سری زده و جلوه های عملی حفظ کرامت زنان و مردان را در آسانسورهای آنجا مشاهده کنند! زن و مرد بیمار و گرفتار چنان در معدود اسانسورهای آنجا در هم چپانده می شوند که هم بیماری یادشان می رود و هم نسبت خانوادگی! بلانسبت اگر آقای خوش غیرتی (به خوش غیرتی جناب» عباد») همراه همسر بیمارش مجبور به استفاده از آسانسورهای مذکور شود ان وقت پس از سوار شدن در آسانسورمشاهده می کند که همسرش در جوار آقای بغل دستی فشرده شده و خودش در کنار خانم آن طرفی!

و اصولاً در این آسانسورها همه خواهر و برادر می شوند!
۱- مراتب جهت اطلاع جناب عباد عرض شد والا احتمال قریب به یقین داریم که ایشان برای حل این مسئله قدمی برنخواهند داشت چون به تفکیک زنان از مردان اعتقادی نداشته و فقط حفظ کرامت زنان برای ایشان واجد اهمیت است!

۲- اگر یک کودک آگاه به مقوله ناموس و حیا این صحنه را ببیند (همان آسانسورهای خواهر برادری بیمارستان میلاد را!)بلافاصله به ذهنش خطور می کند که یا آسانسورها را زیاد کنید یا لاقل زنانه - مردانه کنید که ناموس مردم در میان اسانسور در وسط چند مرد غریبه قرار نگیرد و بیماری یادش نرود!

۳- البته ممکن است جناب «عباد» معتقد باشند این آسانسورهای خواهر برادری بیمارستان میلاد نماد رفاه اجتماعی به روایت اعتدال روحانی- ربیعی است که در این صورت زبان ما «قاصر» است و دست ما کوتاه و زورمان «اندک».....!

اهالی هنر و علی جنتی

علی جنتی از آن دسته آدمهایی است که همه دوستش دارند! هم دوست و هم دشمن! باور نمی کنید؟ این هم نمونه اش:

« جمعی از هنرمندان تئاتر با تجمع در برابر مرکز هنرهای نمایشی به عملکرد وزیر ارشاد در خصوص هنرمندان اعتراض کردند. یکی از اهالی تئاتر در این تجمع ضمن ابراز تاسف از وضعیت تئاتر در دولت جدید از تهدید اهالی هنر توسط عوامل وزارت ارشاد خبر داد و گفت اوضاع تئاتر هر روز بدتر می شود و کسی پاسخگو نیست! وقتی ما برای این تجمع اطلاع رسانی کردیم همکاران و دوستان ما با تماسهای تهدیدآمیز مواجه شدند و کسانی قصد داشتند ما اهالی تئاتر را بترسانند تا از تجمع خود داری کنیم! در پاسخ مطالبات ما هیچ جوابی داده نمی شود و مدیری که نمی تواند خواسته های هنرمندان را تامین کند بهتر است مسئولیت نپذیرد! ما وعده و شعار نمی خواهیم»! (روزان۱/۵/۹۳)

البته می دانید که وزیر ارشاد گوشش از این حرفها پر است و این اعتراضات باعث نمی شود که دست از لبخند زدن بردارد! ایشان چه آن زمان که در دولت احمدی نژاد معاون وزیر بود و چه الان که در دولت روحانی وزیر شده اصولاً و کلاً آدم مهربان و تو دل برویی است! حال این که هم هنرمندان و هم مومنان از ایشان گلایه مندند ، مشکل خودشان است! مشکل علی جنتی نیست!
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین