امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۲:۱۷
کد خبر: ۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۳۵
اهدای کمک هزینه ازدواج و برگزاری دوره های آموزشی؛
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان از اعطای یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ روز دوشنبه روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور حمایت از جامعه هدف این نهاد سالانه قریب به 35 سرفصل خدماتی ارایه می دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد بر اساس نیاز مددجویان و به صورت هدفمند ارایه می شود، یادآورشد: این اقدام به منظور توانمندسازی مددجویان صورت می گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اقدامات کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد ارایه خدمات ازدواج است، گفت: خدمات ازدواج با اهدای کمک هزینه ازدواج و برگزاری دوره های آموزشی ارایه می شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه در مناسبت های مختلف کمک هزینه ازدواج به جامعه هدف ارایه می شود، افزود: این کمک هزینه ها به نوعروسان، تازه دامادها، نوعروسان نیازمند به صورت موردی و زنان سرپرست خانواری که قصد ازدواج مجدد دارند، اعطا می شود.

پناهی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه طی چهار ماهه نخست امسال اضافه کرد: طی این مدت 41 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زنجانی اعطا شد.

وی به اعطای 10 فقره هدیه ازدواج به تازه دامادها اشاره کرد و ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال 16 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه نیز به صورت موردی به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان با بیان اینکه مبلغ کمک هزینه اهدایی به هر نوعروس 10 میلیون ریال است، اظهار کرد: همچنین به تازه دامادها نیز مبلغ دو میلیون ریال به عنوان هدیه ازدواج اعطا می شود.

پناهی به برگزاری دوره های آموزشی ویژه زوج های جوان اشاره کرد و افزود: این دوره ها با هدف ارتقای سطح مهارت های زندگی مددجویان برگزار می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی با حضور مشاوران و متخصصان برگزار می شود، گفت: در این دوره ها مهارت های مربوط به زندگی مشترک، مدیریت اقتصادی زندگی و به مددجویان آموزش داده می شود.


منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین