امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
۰۲:۰۵
کد خبر: ۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۸۰
مساله ضرب‌وشتم ستار بهشتي قابل انکار نيست
درباره متهم به قتل ستار بهشتي با رأفت رفتار شده. مساله ضرب‌وشتم ستار بهشتي قابل انکار نيست ولي ظاهرا اتهام متهم منحصر به توهين و تهديد شده و بر اساس آن حکم صادر شده است.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ درباره متهم به قتل ستار بهشتي با رأفت رفتار شده. مساله ضرب‌وشتم ستار بهشتي قابل انکار نيست ولي ظاهرا اتهام متهم منحصر به توهين و تهديد شده و بر اساس آن حکم صادر شده است. بهتر بود مسوولان مربوطه به خاطر عملکرد بدشان از خانواده ستار بهشتي و مردم ايران و مقام رهبري عذرخواهي مي‌کردند، همان چيزي که من در جلسه سوال از وزير وقت کشور در صحن علني مجلس از او خواستم و او زير بار نرفت و من هم از پاسخ او قانع نشدم. اگر عذرخواهي مي‌کردند از يک طرف فرهنگ عذرخواهي مسوولان از مردم ترويج مي‌شد و از طرف ديگر خانواده ستار هم درخواست قصاص نمي‌کردند.

به هر حال يک مساله ساده و غيرضروري را يک دوست نادان انقلاب به شکل يک نقطه منفي براي نظام درآورد. خود مسوولان گفتند وبلاگ ستار بهشتي در روز حداکثر هشت بازديدکننده داشته. فرض کنيم او که يک کارگر ساده بود و از سختي معيشت رنج مي‌برد بدترين توهين‌ها را به مقامات کرده باشد، اساسا چه تاثيري در جامعه داشته و چه ضرورتي براي برخورد وجود داشته است؟! اين حادثه ناشي از برداشت غلط برخی از سياسيون و خصوصا مأموران امنيتي و اطلاعاتي از مقوله حفظ نظام است. يعني گاهي دوستان نادان به نظام ضربه مي‌زنند. به هر حال اين حادثه بايد موجب عبرت براي مسوولان مربوط باشد.

 به نظر من امروز که حکم قضايي صادر شده است بهتر است به آن تمکين شود و اگر خانواده ستار‌بهشتي ناراضي هستند آن را به خدا واگذار کنند. همين که اين موضوع از طرف آنها و ديگران پيگيري شد برکاتي از نظر اصلاح برخي رفتارها در نظام جمهوري اسلامي داشت.  
برچسب ها: ستار بهشتي ، قتل
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین