امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۰۰۷
ظهور يك نماينده در عرصه سخن اصلاح طلبانه؛
اصلاً چه معني دارد با وضعيت فرهنگ و ارشاد كنوني و عدم وجود هجمه رسانه هاي بيگانه و ... زن و مرد جدا باشند؟؟ اصلاً مقام معظم رهبري به وزير ارشاد تذكر نداده!!! تازه اگر هم بدهد مهم نيست اين همه از سخنانش ناديده گرفته شده، سخنان اين نماينده ي دلواپس نيز ....
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ کمال‌الدین پیرموذن  به شهردار تهران به خاطر اینکه اعلام کرده برای بانوان همکار خود اتاق‌های مستقلی در نظر می‌گیرد حمله کرد و مدعی شد با رفتار سرهنگی نمی‌شود شهرداری را اداره کرد. این اقدامات ایران اسلامی را از بعد عدالت و آزادی و حقوق‌بشر زیر سوال می‌برد.(!)

پیر موذن در واکنش به حمایت شهردارتهران از تفکیک جنسیتی دراین نهاد به دلیل آنچه داشتن غیرت دینی ذکر می شود گفت: انسان باید از پلیس درون بترسد و این اقدامات که به استنباط بنده به روز نیست، و ایران اسلامی را از بعد عدالت و آزادی و حقوق بشر زیر سوال می برد. نباید در اولویت کارهای ما قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه کارمندان خانم به حجب و حیا و مسائل ارزشی پایبند هستند، افزود: غیرت و حجب و حیای بانوان ایرانی بسیار بالاتر از آن است که عوض کردن اتاق‌هایشان تاثیری در این اخلاق داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات را از ضرورتهای جامعه نمی دانم، افزود: ضرورت‌های جامعه حل مشکلات اقتصادی، محیط زیستی و ترافیکی است و برای مثال شهردار تهران بهتر است به جای این کارها فاضلاب پردیس را پیگیری کند که اگر این آلودگی فاضلاب به سفره های زیر زمینی رسوخ کند آب سالم تهران متاسفانه آلوده خواهد شد ودیگر آثاری از شهر سالم نخواهد بود.
بهانه دست دشمنان ندهیم

پیر موذن با تاکید براینکه در کشوری که برگرفته از جمهوری اسلامی است باید به دیدگاه مردم بها داده شود، افزود: مردم شاید خیلی اینگونه اقدامات را جزو ضروریات شهرداری ندانند و خواهشم این است طوری عمل کنند که بهانه دست دشمن و مخالفان نظام که آزادی و حقوق زنان را رصد می کنند ندهند.

این نماینده شبه اصلاح‌طلب آنگاه در اظهاراتی بی‌ارتباط به شهرداری گفت: اولویت باید تحقق حماسه اقتصادی و حل مشکلات بیکاری جامعه باشد و با توجه به اینکه در سطح خیابانها آثار زیانبار بیکاری زنان را در مسائل اجتماعی می‌بینیم، دولت و مجلس همت کنند اشتغال زنان را حل کنند.

پیرموذن همچنین مدعی شد این اقدامات مقابل نظر رئیس‌جمهور است و «نمی‌دانم چه اراده‌ای است که می‌خواهند در قبال اظهارات رئیس‌جمهور صف‌آرایی کنند». او توضیح نداده که مگر رئیس‌جمهور جایی از اختلاط زن و مرد و عدم حفظ حرمت بانوان در محیط‌های کاری مختلط دفاع کرده است؟!

سخن سر دبير :
اين در حاليست كه بارها در رسانه ها ذكر شده كه اين اقدام شهردار تهران اقدام ضد فرهنگي و تفكيك جنسيتي نيست، اما اين نماينده تازه به عرصه ظهور گويا مسائل و اخبار را مطالعه نميكند، البته خرده اي نيست چرا كه كار دوستان دلواپس در مجلس بسيار سخت است، بهر حال تماشاي ساپورت پوشان و  .... كار بس طاقت فرسا و وقت گير است!!!
 با توجه به جنجال رسانه‌های بیگانه علیه اقدامات بجای شهرداری تهران جای سوال است که آیا این نماینده مدعی اصلاحات دیلماج رسانه‌های ضدانقلاب بیگانه شده است؟ 

منبع: مشرق
شريف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
وقتی مشارکتی ها در سالن های ورزشی بزرگ گردهمائی داشتند در دوران خاتمی . می دیدم که درب خروجی را عمدا تنگ می کنند و دختر و پسر را بصورت مختلط بسمت درب ها هدایت می کنند . مسائلی پیش می امد که گفتن ندارد . از دوستم پرسیدم برای چی مشارکتی ها این کار ناشایست را را بارها و بارها تکرار می کنند . پاسخ خلی خوبی داد . ایشان می گفت دولت اقای فلانی توانائی حل مشکا ازدواج جوانان را ندارد و می خواهد به این وسیله این جمع را با همین انگیزه ها برای خود به استادیوم ها و ورزگاه ها و گردهمائی ها بکشد .
اقای پیر موذن الان برای امثال من روشن شده است که چرا با این برنامه ها مخالفت می کنید و چرا وام ازدواج نمی دهید و چه در سر دارید .
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
2
0
خاک بر سر ما کنن که چنین انسانی نماینده مردم ایران شده و غیرت مردم ایران با حقوق بشر می سنجه
هركي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
آخه فاضلاب چه بربطی به شهرداری داره تازه اونم فاضلاب پردیس!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
"خواهشم این است طوری عمل کنند که بهانه دست دشمن و مخالفان نظام که آزادی و حقوق زنان را رصد می کنند ندهند."

آقايان آنقدر كه از آمريكا مي ترسند از خدا نمي ترسند
زينب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
1
0
شما بهتر بود بري دنبال كاراي ديگه برادر - كي گفته شما بايد تو مجلس باشي؟ حقوق انچناني بگيري ؟ اصلاً چي داري ميگي خودت هم ميدوني؟ اين همه قاليباف اومد گفت آقا اين تفكيك جنسي نيست حالا هي بيا .... بگو
دنبال سهم خواهي هستي يا ميخواي يه حرفي زده باشي همينجوري مطرح شي؟
مداح نيوز نظرمو پخش كن لطفاً اينا كه سواد ندارن بخونن لااقل مردم ببينن ما از اين بيسوادهاي تو مجلس راضي نيستيم
سعيد
|
Germany
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
1
اين مسئولين هم يه جورايي تفكيك جنسيتى ميكنن انگار با بچه دبستاني سروكار دارن. (اين اخرين پستم هست تو اين سايت ، اصن يجورى قلم دستتون گرفتيد مقاله نوشتين كه مشخصه ميخواين يه طرفه به قضبه بتازيد، ارزوى موفقيت براى شما مداحان محترم و ساير هفت تيركشان داريم(البته ميدونم نميزاريد پستم نشر بشه))
مدیر پایگاه

 دوست عزيز لطفاً موضع صحبتتون مشخص باشه ، بالاخره شما از مسئولين شكايت ميكنيد يا از نويسنده مطلب؟!؟! مطلب رو كامل مطالعه بفرمائيد

بچه چیزفهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
بنده معتقدم اصولا بااین وضعیت مشکل اشتغال باید بایک اقدام عاجل برای مدتی استخدام خانمها رابذارن کنار تابیشتر نیروی مردکه درواقع نون آور خونه س واکثراهم تحصیلکردن برن شاغل شن یکی از اثرات مثبتش حل خود بخود موضوع بحث شماست
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین