امروز : سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۳۶۹۶
شبكه ای كه ميخواهد به تهران بيايد!!!!
شبکه دولتی انگلیس خبر راهپیمایی کم‌سابقه روز قدس در ایران و کشورهای مختلف جهان را کاملا سانسور کرد.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ وبسایت شبکه بی‌بی‌سی به جای پوشش دادن تظاهرات ده‌ها میلیونی مردم ایران و همچنین تظاهرات ضدصهیونیستی کم‌سابقه در 4 گوشه جهان ترجیح داد خبر مجعولی تحت عنوان حمایت افغان‌ها از زندانیان سیاسی ایران را به تیتر اول خود تبدیل کند. در عکس این خبر، 8-9 زن ماسک‌زده و نقابدار! دیده می‌شوند.
بی‌بی‌سی در سه هفته‌ای که از جنگ غزه و حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم بی‌دفاع فلسطین می‌گذرد، از صهیونیست‌ها جانبداری کرده است. این سایت در عین حال در یادداشتی نوشت: مقاومت حماس در برابر حملات سهمگین اسرائیل تا حد زیادی مدیون کمک‌های آشکار و پنهان ایران به حماس است.
این کمک‌ها تاثیر مخربی بر مذاکرات هسته‌ای و روند کاهش تحریم‌ها نگذاشته است. علاوه بر این افکار عمومی ایران بیش از گذشته علائم همدردی را با وضعیت فلسطینی‌ها نشان می‌دهد.
بی‌بی‌سی با بیان اینکه «وقتی آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در بحبوحه جنگ غزه از همه خواست فلسطینی‌های کرانه باختری را مسلح کنند، خیلی جای تعجب نبود»، افزود: «راکت‌هایی که شبه نظامیان فلسطینی در جنگ جاری به اسرائیل شلیک کردند نوع پیشرفته‌تری از موشک‌های فجر5 بودند که برد بیشتری داشتند قدرت دفاعی حماس چه در تعداد راکت‌هایی که به اسرائیل شلیک کردند و چه در مقابله زمینی با ارتش اسرائیل افزایش چشمگیری را نسبت به گذشته نشان می‌دهد. کمک‌های ایران نقش مهمی در بالا بردن توان حماس در مقابله به مثل با اسرائیل داشته است.»
بی‌بی‌سی اذعان کرد: شاید در جنگ بعدی سپر دفاعی اسرائیل کارایی کمتری در برابر زرادخانه حماس داشته باشد. ایران تأثیر کمک‌های خود را ارزیابی می‌کند. 
شبکه دولتی انگلیس در پایان اذعان کرده است: «گروهی از ایرانیان ناراضی تا چند سال قبل چندان دل خوشی از فلسطینی‌ها نداشتند. شعار «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» نمونه‌ای بارز از ناخشنودی این گروه از ایرانیان از حمایت‌های حکومت کشورشان از فلسطینیان به شمار می‌رفت، اما حالا موج همدردی ایرانیان با مردم غزه و ابراز انزجار از اسرائیل بیش از هر زمان در شبکه‌های اجتماعی خودنمایی می‌کند. فاصله احساسات افراد ناراضی در ایران و مقامات نظام در مورد جنگ غزه امسال بیش از گذشته کاهش یافته است».
این تحلیل بی‌بی‌سی‌ که با وجود سانسور کامل خبر و گزارش‌های روز قدس صورت گرفته، شهادت تازه‌ای بر شکست فتنه‌ سبز می‌باشد؛ برنامه آشوبی که از سوی سرویس‌های جاسوسی سیا، موساد و ام‌آی‌سیکس طراحی شده بود.
 
منبع: کیهان
برچسب ها: BBC ، اعتراف ، قدس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین