امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۸۶
مدیر عامل خانه موسیقی در دیدار با رئیس جمهور؛
در این مراسم حمید رضا نوربخش یکی از خوانندگان سنتی کشورما به اهمیت دادن هویت به هنرمندان موسیقی اشاره کردو یادآور شد : هنرمندان موسیقی باید احساس کنند که به آنها احترام گذاشته می‌شود و هویت آنها احراز شده است.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛  نوربخش به موضوع دیپلماسی فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: موسیقی می‌تواند در این عرصه پیشتاز باشد؛ چرا که این توانایی را دارد که راحت و بی‌واسطه ارتباط برقرار کند.

مدیرعامل خانه موسیقی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که هنرمندان موسیقی بتوانند کار خودرا به راحتی انجام دهند و وقتی در چارچوب مقررات فعالیت می‌کنند، در بخشی از این جغرافیا کارشان با مشکل روبرو نشود و این گونه نباشد که در بخشی مجاب باشد و در بخشی دیگر مشکل برای آنها ایجاد شود. به طور کلی دولت باید پشت مجوزی که وزارت ارشاد می‌دهد قرار بگیرد تا هنرمند بتواند کار خود را انجام دهد.

وی همچنین یکی از بزرگترین چالش‌های هنرمندان و جوانان فعال در این عرصه را اشتغال عنوان کرد و در بخشی دیگر از صحبت‌های خود خطاب به رئیس جمهور گفت: شما در جریان فعالیت‌های انتخاباتی‌تان دوبار از هنرمندی نام بردید که صدایش جاودانه این ملت است. استاد محمد رضا شجریان، بعد از یک سال از استقراردولت همه منتظرند که این صدا بار دیگر در این مملکت طنین انداز شود.

منبع: فرارو
برچسب ها: نوربخش ، شجریان
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین