امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۰۷:۵۴
کد خبر: ۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۰۰
اگر فتنه را خوب تحلیل میکردیم از همین سوراخ گزیده نمی‌شدیم؛
دبیر کل حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه فتنۀ علیه انقلاب هر روز خود را در شکلی ظاهر میکند، گفت: برخی درحال تحریف صورت مسئلۀ فتنه یا پاک کردن آن هستند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛  محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفۀ اسلامی در پایان نشست هفتگی دبیران حزب متبوعش با بیان اینکه عده ایی می‌خواهند فتنه گران سال ۸۸ را که در نبرد نرم آمریکا علیه ملت ایران را همراهی کردند، منتقد بنامند گفت: فتنه‌گران ۸ ماه مملکت را به آشوب کشاندند، اقتدار و امنیت ملی کشور را به خطر انداخته و مثل محارب در برابر مردم و نظام ایستادند اما عده‌ای می‌خواهند بگویند اینها منتقد بودند. این تحریف مسئله فتنه است و مردم با بصیرت این بحث‌ها را دنبال می‌کنند.

  • او ادامه داد: حتی اینها می‌خواهند صورت مسئله انحراف در مشروطیت و نهضت ملی را تحریف کنند و جای ریزش‌ها و رویش های انقلاب را با یک سوزن‌بانی ماهرانه عوض کنند. این کار چه از روی غفلت و چه از روی جهل صورت گیرد نتیجه‌اش خیانت به مردم و نظام است.

حبیبی گفت: تیر ماه، ماه بازخوانی فتنه است. فتنه منافقین و فتنه لیبرالها. اگر فتنه را خوب تحلیل می‌کردیم در سال ۷۸ و ۸۸ از همین سوراخ گزیده نمی‌شدیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی که انصاف بیشتری ‌دارند در زیر سقف با حضور چند نفر اعتراف می‌کنند که در انتخابات سال ۸۸ تقلبی در کار نبود. اعتراف می‌کنند نباید بخاطر اینکه رقیب را برنمی‌تابیدیم مملکت را به آشوب می‌کشیدیم. می‌گویند نباید ما ماشین رسانه‌ای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را علیه نظام تجهیز می‌کردیم اینها اشتباه است. ما هم می‌گوییم درست فهمیدید چرا این حرف را علنی نمی‌کنید؟ چرا اگر می‌خواهید به نظام و مردم برگردید خجالت می‌کشید؟ چرا از این بهتان عظیم توبه نمی‌کنید و راه اصلاح حقیقی را برنمی‌گزینید. این معنا ندارد یک کسی در ملاء عام یک دروغ و تهمتی را علیه نظام و مردم بگوید و در رسانه‌های دشمن آن را تکرار کند و بعد در خلوت چیز دیگری بگوید و احتمالاً در پیشگاه خداوند استغفار نماید این با منطق دین و قرآن نمی‌خواند.

او گفت: پای این دروغ و تهمت خونهای بی‌گناهی ریخته شده است. امنیت مردم به خطر افتاده است. اقتدار نظام در برابر گرگهای جهانی زیر سئوال رفته است آیا این گناه کمی است که برخی می‌گویند اینها انتقاد داشتند وجزو منتقدین بودند.

حبیبی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت ماه مبارک رمضان فرصتی است تا اعمالمان را در آئینه احکام الهی ببینیم. فرصتی است تا در این ضیافت الهی به شستشوی روح خودمان بپردازیم. از خدا بخواهیم قلب‌هایمان به هم نزدیک شود و از ظلم به مردم و نظام که از بدترین ظلمها است، بپرهیزیم.

حبیبی همچنین در مورد مطالبات اقتصادی مردم و عملکرد دولت گفت: دولت تلاشهای خوبی را برای مهار تورم انجام داده است اما در مورد مقابله با «رکود اقتصادی» هنوز کاری نکرده است. اخیراً معاون اول رئیس جمهور با جمعی از اقتصاددانان به همراه تیم اقتصادی دولت یک نشست هم‌اندیشی داشتند. این اقدام دیرهنگام ولی بسیار خوبی است.

او گفت: در این هم‌اندیشی نزدیک به ۳۰ راه حل آسیب‌شناسی را اقتصاددانان مورد مداقه قرار داده‌اند و همه آنها مهم است. امیدواریم کلید اجرائی این تمهیدات هر چه زودتر زده شود.

حبیبی در ادامه گفت: چرخ تولید باید در کشور به حرکت در آید این یک اصل است. موانع صادرات برای جان گرفتن تولید در داخل باید برداشته شود. اینها اغلب هزینه چندانی نمی‌خواهد فقط تدبیر می‌خواهد.

او گفت: دولت اگر می‌خواهد تلاشهایش در مهار تورم به ثمر بنشیند باید مواظب کسری بودجه پیدا و پنهان سال ۹۳ باشد.

حبیبی گفت: امروز بیکاری جوانان ما را رنج می‌دهد. بسیاری از بنگاههای اقتصادی با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند. از میان اتاق‌های فکر در حوزه اقتصاد باید دستور کار عملیاتی بیرون بیاید و ثمرات آن را مردم ببینند.

او گفت: یکی از کارهای خوب دولت طی یکسال گذشته می‌توانست راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در استان هرمزگان باشد نمی‌دانم چرا دولت در راه‌اندازی آن موفق نبوده است. طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس کشور را از واردات بنزین بی‌نیاز می‌کنند. مشکل آلودگی بنزین با استانداردهای پایین را حل می‌کند. منابع مالی در اختیار شرکت ملی نفت و صندوق توسعه ملی به راحتی می‌تواند مشکل مالی این پروژه را حل کند.
منبع: الف
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین