امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۵۸
طی حکمی از سوی نژاد فلاح مدیر کل ورزش استان تهران؛
با عنایت به تجارب ارزنده ای که آقای اصغرپور در امر ورزش دارد و سوابق کاریشان گواه این مطلب است، پیش بینی میشود، هرچه زودتر به امور این حوزه، رسیدگی شده و شرایط مساعد در حوزه ی جنوب شرق برقرار گردد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ در این مراسم که با حضور جعفر حسین زاده معاون هماهنگی حوزه ها و شهرستان های استان تهران، شاملو، سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی، مسئولین هیئتهای ورزشی و پرسنل اداره ورزش و جوانان جنوبشرق تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات جانعلی، رئیس قبلی این اداره آقای اصغرپور به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان حوزه ی جنوب شرق معرفی گردید.

در آغاز مراسم، ابتدا سرپرست معاونت هماهنگی حوزه ها و شهرستان های استان تهران ضمن تشکر از جانعلی، به خاطر قبول طی تصدی مسئولیت در این مدت که صادقانه و خالصانه صورت گرفته بود گفت: با توجه به اینکه آقای جانعلی در طی سالیان مدیریت در ورزش استان، ریاست اداره ورزش و جوانان چهاردانگه، کهریزک، اسلامشهر و حوزه ی جنوبشرق را در کارنامه خود داشته، آقای دکتر نژاد فلاح، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران طی حکمی وی را به سمت مشاور مدیرکل منصوب نمود. وی تصریح کرد، با عنایت به اینکه ایشان از این پس هم در بدنه ی اداره کل ورزش حضور دارند، در آینده نیز از تجارب ارزنده ایشان در امر ورزش استفاده خواهد شد.

 حسین زاده در ادامه با معرفی آقای مهندس اصغر پور به عنوان رئیس جدید اداره ی ورزش و جوانان افزود: با توجه به تجارب ارزنده ای که آقای اصغرپور در امر ورزش دارند و سوابق کاریشان گواه این مطلب است و با عنایت به شناخت کامل ایشان از شرایط، امکانات و استعدادهای حوزه ی جنوبشرق در گذشته، و کارنامه ی موفقی که از خود به جای گذاشته است، پیش بینی می شود تا هرچه زودتر به امور این حوزه رسیدگی شده و شرایط مساعد در حوزه ی جنوبشرق برقرار گردد .

پس از معاون هماهنگی حوزه ها، نیز شاملو ضمن تبریک به جانعلی جهت مسئولیت جدید او در باشگاه پرسپولیس، از زحمات وی، طی دوران تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان جنوب شرق، تشکر کرده و آرزوی موفقیت بیشتر در عرصه های ورزشی را برایش خواستار شد. سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی همچنین از زحمات کلیه ی پرسنل و مسئولین هیئتهای ورزشی حوزه ی جنوبشرق تشکر و قدردانی کرده و خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر با مدیریت جدید شد.

مجتبی جانعلی، از حُسن اعتمادی که آقای دکتر نژاد فلاح به وی داشته تشکر نموده و خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر کارکندان با آقای اصغرپور رئیس جدید اداره ی ورزش و جوانان جنوب شرق شد. اصغرپور نیز ضمن تشکر از زحمات ریاست قبلی و تبریک مسئولیت جدید در باشگاه پرسپولیس، برای وی آرزوی موفقیت کرده و گفت با توجه به اینکه هر مدیری به دنبال بهترین فرآیند و بازدهی در اداره می باشد و من نیز به دنبال همکاری و تعامل خوب و استفاده از پتانسیل و توانمندی کلیه پرسنل هستم، امیدوارم بتوانیم با همفکری و خرد جمعی به نتیجه مطلوب برسیم .


محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
با سلام
والا ایشان اقای اصغر پور خودش را دکتر معرفی میکند من که نفهمیدم ایشان مهندسه یا دکتر !
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین