امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۶۳
تحولات کشور عراق بخشی از برنامه نظام استکباری، صهیونیست‌هاست؛
امیر حیدری: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تحرکات داعش در عراق گفت: نیروهای ما در مرزهای غرب کشور حضور دارند و اکنون این حضور پررنگ‌تر شده است

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز یکشنبه در حاشیه جشن ازدواج 800 سرباز در جمع خبرنگاران درخصوص تحولات اخیر عراق و حمله گروهک تروریستی داعش به برخی از شهرهای این کشور، گفت: نیروی زمینی ارتش نه تنها درباره تحولات عراق بلکه همواره تحولات منطقه و جهان و تهدیدات گوناگون را به صورت دائم و منظم رصد می‌کند و در این خصوص نیز موفق بوده است.

وی بیان اینکه نیروهای ما در مرزهای غرب کشور حضور دارند و اکنون این حضور پررنگ‌تر شده است، گفت: تحولات کشور عراق و منطقه بخشی از برنامه نظام استکباری، صهیونیست‌هاست و مسلمانان هوشیار و بیدار باشند و با طناب ایادی صهیونیست و استکبار به چاه نروند.

حیدری بیان اینکه این نیرو تمام تحولات عراق را رصد می‌کند، اظهار کرد: ما این آمادگی را به لحاظ نظامی داریم که هر موقع فرمانده کل قوا و فرماندهان ارتش اجازه دهند به وظیفه و تکلیف قانونی خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برنامه‌های ستادکل نیروهای مسلح در جهت مراقبت‌های بیشتر از مرزهای کشورمان، خاطرنشان کرد: ما مراقبت‌های خود را از مرزهای غربی کشور بیشتر کرده‌ایم تا بر منطقه تسلط داشته باشیم و پاسخی قاطع و به موقع به تهدیدات بدهیم.

امیر حیدری تصریح کرد: هرچند تهدیدی متوجه مرزهای ما نیست، اما مردم ما بیدار و در رکاب رهبری هستند و ما به عنوان نیروهای مسلح وظیفه خود را مراقبت از کشور و مرزها می‌دانیم.

منبع: تسنیم
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین