امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۹۱
شكايت صدرا سيستم از پرسپوليس به دادگاه!
به دنبال اختلافات اخير، باشگاه پرسپوليس و صدرا سيستم عليه هم در رسانه ها بيانيه و جوابيه منتشر كردند و حالا كار به جايي رسيده كه گفته مي شود مديريت شركت صدرا سيستم پاسارگاد قصد شكايت از باشگاه پرسپوليس را دارد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛  به نقل از پايگاه خبري تحليلي بانك ورزش اختلافات باشگاه پرسپوليس و شركت صدرا درست از زماني شروع شد كه وزارت ورزش و جوانان هيات مديره و مديرعامل جديد اين باشگاه را انتخاب كرد. بلافاصله بعد از اين اتفاق با تصميم مديران اعلام شد شركت بهنام پيشرو كيش با قراردادي سي ميليارد توماني اسپانسر جديد باشگاه پرسپوليس است.

انتشار اين خبر خيلي زود با واكنش مديران ارشد صدرا سيستم پاسارگاد همراه شد. آنها اعلام كردند بر اساس قرارداد پنج ساله‌اي كه با محمد رويانيان، مديرعامل سابق باشگاه امضا كرده اند، حق بهره برداري و سرمايه گذاري از برند باشگاه پرسپوليس تا پايان مهلت قرارداد تنها بر عهده آنها خواهد بود. ضمن اينكه عقد قرارداد دوم اسپانسرينگ توسط مديران جديد باشگاه هم از نظر حقوقي تخلف آشكار آنها بوده است.

از طرف ديگر باشگاه پرسپوليس و وزارت خانه اعلام كردند قرارداد پنج ساله رويانيان با صدرا از نظر آنها ملغي است و تنها اسپانسر باشگاه شركت بهنام پيشرو كيش است.

به دنبال اين اختلافات باشگاه پرسپوليس و صدرا سيستم عليه هم در رسانه ها بيانيه و جوابيه منتشر كردند و حالا كار به جايي رسيده كه گفته مي شود مديريت شركت صدرا سيستم پاسارگاد قصد شكايت از باشگاه پرسپوليس را دارد. نكته مهم قضيه اين جا است كه پرسپوليسي ها معتقدند صلح نامه منعقد شده بين شركت صدرا و محمد رويانيان فاقد تاريخ و شماره است و بدون مجوز هيئت مديره امضا شده است.

چند روز پيش هم البته گزارشي در رسانه ها منتشر شد مبني بر اينكه طبق يك قرارداد رسمي در زمان مديريت محمد رويانيان بيش از 75 درصد سهام شركت صدرا سيستم پاسارگاد به باشگاه پرسپوليس واگذار شده است.

با اين تفاسير مشخص است كه در صحبت هاي مديران باشگاه پرسپوليس و صدرا سيستم ابهامات زيادي وجود دارد و بايد منتظر گذر زمان براي به نتيجه رسيدن جنگ اسپانسرها در باشگاه پرسپوليس بود.

گفتني است شايعاتي هم منتشر شده مبني بر اينكه هنوز امضاي مديرعامل و رئيس هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس ثبت قانوني نشده و در حال حاضر تنها محمد رويانياني در پرسپوليس حق امضا دارد كه مدت هاست از اين تيم كنار گذاشته شده است. بر اساس اين شايعه انعقاد قرارداد توسط مديران جديد باشگاه پرسپوليس با شركت بهنام پيشرو كيش هم يك تخلف به حساب مي آيد و رسما اعتبار قانوني ندارد.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین