امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۰۳:۰۶
کد خبر: ۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۰۹
پيشي گرفتن قزوين دو ورزش بانوان؛
رییس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: در حال حاضر 37 باشگاه ورزشی در استان در بخش بانوان فعالیت می کنند.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ افسانه حسن نایبی روز چهارشنبه در نشست با نایب رییسان هیات های ورزشی قزوین افزود: تعداد هیات های ورزشی استان که در بخش بانوان فعالیت دارند نیز به 36 هیات می رسد.

وی همچنین از حضور 15 تیم ورزشی بانوان قزوین در مسابقات باشگاهی و لیگ های کشوری خبر داد و اظهارکرد: بانوان ورزشکار استان در رشته های مختلف از جمله بسکتبال، فوتسال، تکواندو، تیراندازی و کبدی در لیگ های برتر حضور دارند.

نایبی به آمار بانوان دعوت شده به تیم های ملی مربوط به سال گذشته تیز اشاره و اضافه کرد: 60 بانوی ورزشکار قزوینی و پنج تن از مربیان خانم به عنوان مربی در تیم های ملی حضور داشته اند.

این مسوول ورزشی در ادامه یادآور شد: هم اکنون 10 سالن ورزشی در استان مختص فعالیت بانوان می باشد که البته این میزان جوابگوی فعالیت های ورزشکاران خانم نیست.

وی در ادامه با تشریح مشکلات ورزش بانوان، خاطرنشان کرد: جامعه ورزش بانوان از مسوولان انتظار حل موانع و مشکلات خود را دارند.

این مسوول با اشاره به مشکلات جسمی و روحی ناشی از بی تحرکی و تهدید سلامت آنان به خاطر نپرداختن به ورزش در بین بانوان، تصریح کرد: باید با تلاش همه جانبه نسبت به حل این معضل اقدام کنیم.

20 هزار تن از 55 هزار ورزشکار رسمی و بیمه شده استان قزوین را بانوان تشکیل می دهند.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین