امروز : چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۴۱
پیشنهاد غیر معمول دولت به صداوسیما؛
در جلسه ای که مسئولان صدا و سیما با معاونان رئیس جمهور داشتند اعلام شد اگر تبلیغات شما به گونه ای باشد که مردم از یارانه ها انصراف دهند درصدی از آن را به شما می دهیم اما الان فحشش به صدا و سیما رسیده است.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه با تبریک هفته معلم و سالگرد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در بعضی از حوزه ها از جمله هدفمندی یارانه ها نکاتی وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم.

وی در ادامه افزود: در لایحه بودجه سال 93 دولت الحاقیه ای را درخصوص یارانه ها به مجلس فرستاد که بر اساس آن 52 میلیارد از محل افزایش حامل های انرژی درآمد کسب کند که این به معنی افزایش 85 درصدی بوده که مجلس به دلیل مبهم بودن آن را تصویب نکرد.

نادران گفت: شورای نگهبان درباره تکلیف دولت در این باره سوال داشت که نمایندگان کمیسیون با حداقل درآمد 42 هزار میلیاردی را اعلام کردند اما بنا بر اصرار دولت با 48 هزار میلیارد موافقت شد.

نماینده تهران با بیان اینکه اگر دولت به مصوبه مجلس عمل می کرد اکنون باید 70 درصد افزایش قیمت حامل های  انرژی را داشتیم گفت:اگر می خواستیم این مبلغ را تصویب کنیم چه بلایی بر سر مملکت می آمد.

وی با بیان اینکه این خط نادرست در بحث تقاضاهای یارانه نیز دیده می شود گفت: به موجب قانون فقط افراد نیازمند می توانند ثبت نام کنند و به موجب قانون ارائه اطلاعات نادرست موجب استرداد از آنها می شود.

نادران با بيان اینکه سواره از پیاده چه خبری دارد گفت: صاحبان میلیاردی دولتی و غیر دولتی با شیوه مشمئز کننده ای از مردم می خواهند از یارانه ها انصراف دهند که مردم هم پاسخ آنها را دادند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به جلسه با برخی مسئولان صدا و سیما گفت: در جلسه ای که مسئولان صدا و سیما با معاونان رئیس جمهور داشتند اعلام شد اگر تبلیغات شما به گونه ای باشد که مردم از یارانه ها انصراف دهند درصدی از آن را به شما می دهیم اما الان فحشش به صدا و سیما رسیده است.

نادران اظهار داشت: رئیس جمهور باید به خاطر این اشتباهات عذرخواهی کند و مشاوران تندرو و کج فهم را از خود دور کند و از سرنوشت دولت هاي قبل درس عبرت بگيرد .وزیری که اعلام می کند 10 میلیون افراد ثروتمند را شناسایی کرده پس چرا ماه ها معطل کرد.

این نماینده مجلس همچنین درباره مذاکرات هسته ای اظهار داشت: درخصوص مذاکرات هسته ای که قریب به اتفاق مردم در جریان جزئیات نیستند و ما حق داریم دلواپس باشیم و هر توافقی برای محدود کردن غنی سازی از نظر ما مردود است و مجلس وظیفه خود را در این باره انجام می دهد.

نماینده مردم تهران با اشاره به مفاسد اقتصادی و با بیان اینکه این مسئله خون دل بسیار دارد گفت: اگر دولت اراده دارد حقوق ملت را استیفا کند و معوقات بانکی را از گردن کلفت ها پس بگیرد و اسامی بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان را به مردم اعلام كند.

نادران اظهار نظر درباره وحدت اصولگرایان را به دلیل ضیق وقت به زمان دیگری موکول کرد.

منبع: مهر
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین