امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۷:۳۷
کد خبر: ۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۰۲
نوکر ارباب به اربابش پیوست
«حاج محسن فیضی» از مدّاحان اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به علّت عارضه ی قلبی، دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت.
صبح امروز، ذاکر خوب و باصفای اهلبیت(علیهم السلام)؛ حاج محسن فیضی، پس از پایان ایام سوگواری حضرت زهرا(س) در ایام وفات بانوی ادب و تقوا، مادر سقّای دشت کربلا، حضرت ام البنین(ع)، به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش«مدّاح نیوز»؛ این نوکر دلسوخته ی آستان مقدس حضرات معصومین(علیهم السلام) صبح امروز پس از اقامه ی نماز صبح، دچار حمله قلبی می شود که پس از تماس با مرکز اورژانس تهران و حتی اعزام واحد فوریتهای پزشکی، متأسفانه، تلاش ها بی نتیجه ماند و به سوی حضرت مقصود پر کشید.

وی که مدتها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد در آخرین جلسه هیأت ثابت خود در تاریخ 21 فروردین(سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی) در حسینیه انصار الزهرا(س)، به دوستان خود گفته بود که این هفته، هفته ی آخر من بود.

آخرین مراسمهای حاج محسن فیضی در فاطمیه امسال در حسینیه انصار الزهرا(س)، هیئت متوسلین به غریب مدینه شهدای گمنام، واقع در مسجد صاحب الزمان(عج) در خانی آباد نو برگزار شده بود. 

به اطلاع می رساند مراسم وداع با پیکر این مدّاح با اخلاص آل ا...، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه انصار الزهرا(س)، به آدرس: خ انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خیابان  سعدی، روبروی بيمارستان امير اعلم، خیابان برادران قائدی، پلاک ۲۹۲، برگزار می گردد.

مراسم تشییع پیکر، روز چهارشنبه 27/1/93 ساعت ۹:۳۰ صبح، از مقابل حسینیه انصار الزهرا(س)، برگزار می گردد.





آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین