امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۳۲
اردیبهشت ماه 93؛ بهره برداری از موزه آقای بازیگر
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به همراه عزت الله انتظامی از بخش های مختلف موزه استاد انتظامی بازدید و زمان قطعی بهره برداری از این پروژه اردیبهشت 93 اعلام شد.

آقای دکتر ایازی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به همراه عزت الله انتظامی از بخش های مختلف موزه استاد انتظامی بازدید و زمان قطعی بهره برداری از این پروژه اردیبهشت 93 اعلام شد.

به گزارش«مدّاح نیوز»، دکتر ایازی تملک خانه شخصی استاد انتظامی و تبدیل آن را به موزه ای در چنین سطحی از ذوق و هنرمندی بسیار ارزشمند خواند و از اینکه خانه یکی از مفاخر تئاتر و سینمای ایران و شخصیتی که در بین تمامی ایرانیان محبوبیت دارد به موزه ای تبدیل شده که برای علاقمندان به هنر قابل دسترسی است، ابراز خرسندی کرد.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی که در این بازدید حضور داشت، به پایان عملیات ساخت و تجهیز این موزه اشاره کرد و گفت: کارهای اجرایی موزه تا پایان سال تمام است و در اردیبهشت ماه سال 93 و همزمان با ایام جشن اردیبهشت تئاتر ایران، این مجموعه بی نظیر به بهره برداری خواهد رسید.

راحتی عنوان کرد: برای آنکه مراسم افتتاحیه و بهره برداری از این موزه به شکل بی نقصی به انجام برسد، شورایی متشکل از افراد صاحب نظر از جمله نمایندگان خانه تئاتر، تئاتر شهر، شرکت پیمانکار و شخص آقای انتظامی و نماینده شرکت توسعه تشکیل شده که با جدیت بحث افتتاحیه را پیگیری می کنند

عزت الله انتظامی در این مراسم گفت: اینجا زمانی خانه من بود و حالا باید محل حضور جوانان هنرمند باشد، من جوانی ام را در این خانه به پای این کشور ریختم و خوشحالم که پس از طی کردن این راه دراز به چنین محبوبیتی رسیده ام.

انتظامی ادامه داد: من با پیش پرده خوانی آغاز کردم و درس این رشته را خواندم، درس نخواندم که تئاتری شوم، درس خواندم تا آدم شوم.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین