امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۰۳:۲۳
کد خبر: ۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۲۵۶۷
جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امارات
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در مسابقات بین قاره‌ای مقابل برزیل به برتری دست یافت.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ در دومین روز از رقابت‌های جام بین‌ قاره‌ای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مصاف برزیل رفت که در پایان در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر عهده مارکو اوکتاویو برزیلی است.

شاگردان اوکتاویو در 12 دقیقه اول به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. گل اول ایران را در این نیمه پیمان حسینی، دروازه‌بان کشورمان به ثمر رساند.

در ادامه بار دیگر برزیل پیش افتاد اما فرید بلوک‌باشی توانست دروازه برزیل را باز کند تا ایران با تساوی 2 بر 2 این وقت را به پایان برساند.

در 12 دقیقه دوم ایران بار دیگر توسط بلوک باشی به گل رسید تا این وقت را ایران با نتیجه 3 بر 2 به پایان برساند. در وقت سوم برزیل صاحب ضربه پنالتی شد که این تیم توانست به گل تساوی دست یابد. در حالی که حدود 2 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود ایران توسط مهدی حسنی به گل رسید. بازیکنان برزیل از تجربه خود در این زمان استفاده کردند و توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه 4 بر 4 به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

اولین پنالتی ایران را علی نادری به گل تبدیل کرد. برزیل نیز توانست توپ را به گل تبدیل کند.

مهدی حسنی نیز پنالتی ایران را به گل تبدیل کرد. پیمان حسنی نیز بار دیگر درخشید و پنالتی برزیل را دفع کرد.

محمد احمدزاده پنالتی سوم ایران را تبدیل به گل کرد و ایران به این ترتیب توانست برزیل را شکست دهد.

برزیل در دو دوره گذشته این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود. این تیم عنوان پرافتخارترین تیم دنیا را با 4 بار قهرمانی در جام جهانی به یدک می‌کشد.

در ادامه این مسابقات ملی‌پوشان ایران فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 16 و 15 دقیقه به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

در صورت پیروزی برابر ایتالیا، ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد تا اگر یک برد دیگر نیز کسب کرد، فینالیست مسابقات شود.

ایران روز گذشته توانست در ضربات پنالتی تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد. ایران با این برد 4 امتیازی شد و به صدر جدول راه یافت. ایتالیا و روسیه نیز بدون امتیاز هستند. دیدار این دو تیم از ساعت 18 و 45 دقیقه آغاز شده است.

در این رقابت‌ها ۸ تیم در ۲ گروه چهار تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین