امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۸۶
رئیس کمیسیون عمران مجلس؛ تا دو هفته ی دیگر
وزیر راه قول داد ظرف دو هفته آینده جلسه‌ اختصاصی درباره طرح مسکن اجتماعی برگزار شود. زمانی که سوالی مطرح می‌شود، باید نماینده سوال کننده قانع شود و کمیسیون نیز باید تشخیص دهد که این سوال ملی یا منطقه‌ای است.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در این گفت‌وگو با اشاره به برگزاری جلسه شب گذشته نمایندگان با وزیر راه و شهرسازی افزود: زمانی که سوالی مطرح می‌شود، باید نماینده سوال کننده قانع شود و کمیسیون نیز باید تشخیص دهد که این سوال ملی یا منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: در ارتباط با سوالی که حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه از وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسکن مهر ‌پرسید، پاسخ‌های آخوندی او را قانع نکرد و چون سوال ملی تشخیص داده شده بود، قرار شد در صحن علنی مطرح شود.

هاشمی با اشاره بر اینکه برای پاسخگویی وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس باید هیئت رئیسه مجلس این موضوع را هماهنگ‌ کند، خاطرنشان کرد: راجع به سوال دیگری که قسیم عثمانی نماینده بوکان از وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های عمرانی پرسید که آیا وزارتخانه به تعهدات خود عمل خواهد کرد، یا خیر که در این پاسخ‌ها نیز نماینده بوکان قانع نشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در خصوص ارائه خدمات به جانبازان و عدم اجرای برنامه 5 ساله نیز قرار شد که هفته آینده کار گروهی تشکیل شود و با حضور رئیس بنیاد شهید این موضوع رسیدگی شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا راجع به مسکن اجتماعی نماینده‌ای سوال نپرسید، اظهار داشت: قرار شد تا برای بررسی مسکن اجتماعی یک جلسه اختصاصی جداگانه برگزار شود، چرا که طرح آنها هنوز آماده نیست، البته وزارت راه و شهرسازی مدعی است که بر روی طرح مزبور کار شده است.

به گفته وی، هنوز از جزئیات این طرح اطلاعی در دست نیست.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین