امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۲۰
معاون صنایع دستی استان اردبیل خبر داد
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مراکز علمی ـ کاربردی صنایع دستی آموزش‌های کوتاه مدت را به مخاطبان و علاقمندان ارائه می‌کنند.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی ظهر امروز در نشست بررسی تفاهم‌نامه همکاری با مراکز علمی ـ کاربردی صنایع دستی در اردبیل اظهار داشت: ما بر اساس عقد تفاهم‌نامه با مراکز علمی ـ کاربردی صنایع دستی سعی داریم علاقمندان به این حوزه را برای گذراندن آموزش‌های کوتاه مدت در رشته‌ها و گروه‌های مختلف معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: ین معاونت علاوه بر آموزش‌های کوتاه مدت صنایع دستی با توجه به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش شاغلان صنایع دستی موفق به عقد تفاهم‌نامه‌ای با مراکز علمی ـ کاربردی صنایع دستی اردبیل شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: مقرر شد در طول شش ماهه دوم، آموزش‌هایی با عناوین و سرفصل‌های تخصصی متناسب با شاغلان صنایع دستی از جمله قوانین و مقررات اداری و حمایتی، استاندارد کارگاه و مواد، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، مدیریت تولید، بازرگانی و بازاریابی و آشنایی با برنامه توسعه خوشه‌های کسب و کار در مراکز علمی ـ کاربردی صنایع دستی استان اردبیل برگزار شود.

دباغ عبداللهی افزود: امید است با توجه به ظرفیت‌های موجود بتوان حداقل 40 درصد این آموزش‌ها را تا پایان سال جاری برای بهره‌مندی شاغلان صنایع دستی و ارتقای مهارت و سطح علمی این قشر زحمتکش و هنرمند اجرا کرد.

وی تصریح کرد: ما در کنار برگزاری این دوره‌های اموزشی در مراکز آموزشی خودمان نیز برای بیش از 870 هنرآموز دوره‌های متنوعی رشته‌های صنایع دستی را برگزار کردیم.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ از اردبیل، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: استقبال خوبی از این دوره‌ها چه به صورت کوتاه مدت و میان مدت صورت گرفته و ما انتظار داریم با تقویت و توسعه دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی بتوانیم آثار فاخری را تولید و روانه بازار مصرف کنیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین