امروز : چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
۰۰:۰۳
کد خبر: ۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۵۰
اختصاصی «عصرخودرو»
عصرخودرو: نزدیک به یک سال از معرفی نسل دوم داچیا لوگان یا همان تندر90 خودمان می‌گذرد، اما این سدان ارزان‌قیمت رومانیایی‌الاصل، در برخی بازارها همچون بازار کشورمان و برزیل، تحت نشان رنو نیز عرضه می‌شود.

نسل دوم همزاد الماس پیشانی لوگان، به تازگی روی خط تولید رنو قرار گرفته و از اوایل آذرماه راهی مراکز فروش رنو در برزیل خواهد شد. لوگانِ رنو در نسل جدید نیز اندک تفاوت‌های ظاهری با لوگانِ داچیا دارد که مشخص‌ترینِ آنها، جلوپنجره الماس‌نشان رنو است و طرح تهاجمی‌تر و کشیده‌تر ورودی هوای سپر جلو. درضمن، چراغ‌های جلو نیز به لطف باریکه پلاستیکی اتصال یافته به قاب زیرین جلوپنجره، بزرگ‌تر از چراغ‌های لوگانِ داچیا احساس می‌شوند. در نمای عقب اما این تفاوت‌ها چندان محسوس نیستند و به تجدیدنظر در گرافیک چراغ‌های عقب محدود شده‌اند. تفاوت کابین لوگان‌های نسلِ2 داچیا و رنو نیز محدود است به چیدمان مدرن‌تر کنترل‌های سیستم تهویه در لوگانِ رنو و همچنین، فرم چهارضلعی دریچه‌های مرکزی سیستم تهویه به‌جای دریچه‌های گرد لوگانِ داچیا.
رنو لوگان 2014 در 3 مدل قابل سفارش خواهد بود که Authentique به عنوان مدل پایه، مجهز به ABS و 2 اِیربگ است. در Expression، سیستم صوتی، کامپیوتر سفری، تهویه هوای مطبوع، فرمان تلسکوپی، سیستم هشدار سرقت و صندلی‌های تاشو عقب به لیست تجهیزات استاندارد اضافه می‌شوند. Dynamique نیز به عنوان مجهزترین مدل، به صورت استاندارد مجهز به صندلی‌های تاشو 60:40 عقب، چراغ‌های مِه‌شکن، آیینه‌های برقی و شیشه بالابرهای برقی عقب خواهد بود. سیستم ناوبری با صفحه نمایش لمسی و سیستم تهویه مطبوع با کنترل خودکار نیز آپشن‌هایی هستند که در رنو برای لوگان 2014 در نظر گرفته.
2014 Renault Logan با 2پیشرانه دوگانه‌سوز در برزیل عرضه خواهد شد که عبارتند از: واحد 1.0 لیتری 77 اسب بخاری و واحد 1.6 لیتری 98 اسب بخاری.


 
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین