امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۸۵
فرماندار طبس پویایی اقتصاد مردم را اهداف دولت تدبیر امید است گفت: امور زیر بنایی، ثبت معادن غنی و پرداخت تسهیلات در برنامه ها مورد توجه قرار می گیرد.

ˈاحمد طالبیان مقدمˈ روز دوشنبه در نشست شورای اداری طبس که با حضور استاندار خراسان جنوبی تشکیل شد ، وسعت این شهرستان را 57 هزار کیلومتر مربع ذکر کرد و گفت: این ویژگی موجب شده که از طبس به عنوان بزرگترین شهرستان خاورمیانه یاد شود.

وی جمعیت فعلی طبس را 72 هزار نفر ذکر کرد و افزود: با وجود این پراکندگی مردم این شهرستان پایداری خود را در مناطق کویری و روستایی حفظ کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از زلزله سال 57 این شهرستان بازسازی کامل انجام شده است، ادامه داد: در این شهرستان فعالیتهای بسیاری خوبی در تمامی زمینه ها انجام شده است.

طالبیان مقدم، کشاورزی و دامپروری و صنایع دستی را از مهمترین مشاغل این شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: وجود آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) موجب رشد مسائل فرهنگی این شهرستان شده است

وی با بیان اینکه در بخشهای آب، برق، تلفن، گاز خدمات مهمی در طبس ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 220 شهید، جانباز و آزاده است

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین