کد خبر: ۴۷۷۹
تاریخ انتشار:۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
پذیرایی از بیش از 28 هزار روزه دار در امازاده یاسر و ناصر طرقبه
مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه گفت: در ماه ضیافت الهی ۲۸ هزار و ۵۰۰ زائر داخلی و خارجی مهمان سفره های افطاری ساده در این بارگاه مطهر شدند.
 به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس، محمد حسن جمشیدیان، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام طرقبه ، بیان کرد: ۲۸ هزار و ۵۰۰ زائر داخلی وخارجی روزه دار در شب های ماه پر فضلیت رمضان مهمان سفره های ساده افطاری در این بارگاه مطهر شدند.

وی با اشاره به هزینه های برپایی سفره های افطاری ساده، اظهارکرد: مبلغ ۱۶۲ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال از محل کمک ۱۵ نفر از خواهران و برادران خیراندیش و بخشی از هزینه ها نیز از محل درآمد آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام تامین شده است.

جمشیدیان، تصریح کرد: زائران خارجی از کشورهای عراق و پاکستان و زائران داخلی از استان های سمنان، آذربایجان، خراسان رضوی و شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور، قوچان، چناران، تربت جام و سایر نیز در شب های ماه مبارک رمضان مهمان سفره های افطاری ساده در بارگاه ملکوتی امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام بودند.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام طرقبه تاکید کرد: به طور متوسط در هرشب ماه مبارک رمضان ۹۰۰ روزه دار در این بارگاه ملکوتی اطعام شدند و ایستگاه صلواتی نیز هرشب در صحن حضرت زهرا(س) این آستان مقدس برپابود.

وی در پایان اظهار کرد: در شب های احیای قدر نیز سه خیر نیک اندیش چهار هزار و ۳۰۰عدد کیک و سه هزار آبمیوه را بین زائران و مجاوران این بارگاه مطهر توزیع کردند.

گفتنی است، درضیافت الهی سال گذشته آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام شش هزار و ۶۰۰ روزه دار در شب های ماه مبارک رمضان اطعام شدند.